Dan spoor je toch niet!

Mja klap op ze neus zo hard ik kon , kijk op dat moment bedwing je jezelf echt niet je schrikt jezelf wezeloos.

Kijk had ik nou verder in lopen slaan op dat ventje ligt ie dadelijk met letsel in het ziekenhuis.

Dan komt de politie erbij en wie heeft het dan gedaan? Juist IK! terwijl hij iemand ,, per ongeluk '' ernstig letsel of de dood had kunnen vooroorzaken :)

Zoals al gezegd: Welkom in het huidige nl :X
 
zoiets gebeurd er eigenlijk niet in Belgie, alhoewel ik mij kan herinneren dat kindjes van 11,12,14 het leuk vonden bakstenen op de sporen te leggen en zo 1 trein te doen ontsporen ( geen doden denks),
en dan even later gingen ze voor treinen inspringen en zo laat mogelijk er voor uit te springen zonder geraakt te worden, je kan de uitkomst wss al raden :|.
maaar dit schijnt zo alleen in Nederland te gebeuren van brikken etc te gooien.
de vraag: is er wel voldoende goede opleiding ?
 
Ik denk dat er wel goede opleiding is maar die kinderen vervelen zich en gaan gekke dingen beramen.

Zo hoeft er maar 1 in de groep te zijn die uit een kut gezin komt en alles mag , hij speelt de leider in de groep en de jongetjes vinden het allemaal mooi , zonder de gevolgen ervan te zien.
 
Je denkt niet na als je stoeptegels van een viaduct af gaat gooien, wat een mongooltjes.

Maarja als ik iedereen zijn reacties hier lees, als jullie tegen geweld zijn, ga je het toch een ander niet wensen.
Ik wil die ventjes echt niet goed praten, maar ze waren echt niet van plan die vrouw in die auto te vermoorden
 
IllBill said:
Je denkt niet na als je stoeptegels van een viaduct af gaat gooien, wat een mongooltjes.

Maarja als ik iedereen zijn reacties hier lees, als jullie tegen geweld zijn, ga je het toch een ander niet wensen.
Ik wil die ventjes echt niet goed praten, maar ze waren echt niet van plan die vrouw in die auto te vermoorden

Denk na, denk door.....
dan weet je dat het zou kunnen gebeuren namelijk.

Tinne..
 
IllBill said:
Je denkt niet na als je stoeptegels van een viaduct af gaat gooien, wat een mongooltjes.

Maarja als ik iedereen zijn reacties hier lees, als jullie tegen geweld zijn, ga je het toch een ander niet wensen.
Ik wil die ventjes echt niet goed praten, maar ze waren echt niet van plan die vrouw in die auto te vermoorden

Nee ze wilden de snelweg opnieuw bestraten :|
 
RemcoV said:
Kijk zulke zieke kinderen verdienden een paar stevige rossen het ziekenhuis in.

Ze hebben hier paar maanden geleden elektrischiteits draad gespannen tussen 2 palen voor mijn school.

Ik reed daar met een gangetje van 30 doorheen , bleef achter mijn keel hangen en ik werd naar achtere getrokken , maar het draad liet los van de paal waar het gespannen was.

Jongetje heeft het geweten ook , voor hetzelfde geld kwam ik met 80 aangereden , je ziet zoiets haast niet , dan word je ten 1e bijna onthoofd , reken maar dat je een paar mooie sneën in je keel hebt + je scooter is naar ze grootje

Als zoiets nog een x gebeurd waar ik bij ben , tegen zulk soort mensen houd ik me niet in , die sporen gvd niet in hun hoofd:|

Dat is trouwens super gevaarlijk. Heb ooit een verhaal gehoord van een gast die het zelfde had, maar die was tot zijn hoofd aan verlamt !
Bij ons in Frankrijk doen sommige jagers nog wel eens een ijzerdraard tussen 2 bomen, vandaar dat ik ook niet meer cross... 8P Zieke geesten allemaal !
 
Tinne said:
Denk na, denk door.....
dan weet je dat het zou kunnen gebeuren namelijk.

Tinne..

jaa, maarja dat is juist het probleem Het gaat hun alleen om de kick maar over de consequenties word niet nagedacht, nu zal ze het hun hele leven achtervolgen.
 
Dit is echt te ziek, Ik kan me ook nog herrineren dat er een X aantal jaar geleden een aantal mongolen waren die een anker aan een viaduct hadden gehangen?:?:|
 
IllBill said:
jaa, maarja dat is juist het probleem Het gaat hun alleen om de kick maar over de consequenties word niet nagedacht, nu zal ze het hun hele leven achtervolgen.

Dat is de samenleving van tegenwoordig....
Nadenken voordat je iets doet, zo ben ik opgevoed. Draai de situatie om, stel dat jij er zou rijden....
Het zou bij de opvoeding kunnen liggen.

Tinne..
 
Back
Top