Scootparts niets anders dan een agressief webwinkeltje?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Fpr-membah
Voor zoiets ga ik dus echt niet op internet bestellen. Dan betaal ik maar 1 litertje meer aan benzine ofzo. Voor zowat alles ga ik naar de dealer toe. Er zitten er hier meerdere dus ik kan kiezen, mjah als ik een tnt stuurtje ofzo moet dan doe ik dat niet via de dealer!
was ik maar gezegend met een fatsoenlijke dealer in een straal van 50km :'(
 
Originally posted by Piojjo
k bestel tegenwoordig ook nix meer.. zo vaak verkeerde spullen gekregen.. en vaak aggresief teruggemaild als je boos wordt om de verzendkosten.
ik werd boos om deze gedachte.

Wij verneuken de boel, dus jij mag extra betalen.

bestel je een evo van je zuurverdiende cente, mag je nog eens verzekerde verzendkosten gaan betalen omdat die oenen niet in 1x de goeie uit het rek kunnen pakken :|
 
ik denk niet dat scootparts onthouden heeft hoeveel je er al gekocht hebt, misschien word het wel opgeslagen maar ik weet het niet.
bij dealers heb je dat zowiezo wel..
 
Originally posted by Joost@aerox
ik denk niet dat scootparts onthouden heeft hoeveel je er al gekocht hebt, misschien word het wel opgeslagen maar ik weet het niet.
bij dealers heb je dat zowiezo wel..
kijk joost, die 19 euro kunnen me bij wijze van spreke roesten. het was zo dat ik scootparts kon mailen voor een onderdeel, en dan kwam het richting mij en kon ik een week of wat later betalen, geen problemen.
ik schrok gewoon van deze plotselinge agressieve houding.
mja ben er wel weer overheen hoor :rolleyes: ik maakte topic meer aan omdat ik even wilde peilen of ik nou geheel fout zat of nie.
 
mijn mening over scootparts is duidelijk. die voorwaarden die hun hebben wijken veelal af van de wet en zijn dus gewoon bullshit. klantvriendelijkheid is gewoon k*t. en jij kan de verzendkosten betalen voor hun fouten. ****** winkel.
 
Originally posted by Xearo
mijn mening over scootparts is duidelijk. die voorwaarden die hun hebben wijken veelal af van de wet en zijn dus gewoon bullshit. klantvriendelijkheid is gewoon k*t. en jij kan de verzendkosten betalen voor hun fouten. ****** winkel.
Amen :W Is inderdaad heel krom, dan doen andere webwinkels het stukken beter.
 
ik kreeg de verkeerde bestelling:
ik had 2x een TP carterkap besteld en ik kreeg 1x een TP kap en een chrome waterpomphuis.
Ik mailen, en het was geen probleem om het te ruilen.
Ik moest niks extra betalen omdat het hun fout was.

En een week ervoor had ik een 21mm besteld, op de pakbon staat 21mm... ik maak dat doosje open..
Ik dacht van: Zo das een klein gaatje???
Is het een 19mm.
Die 19mm hebben ik kunnen ruilen, daar moest ik wel verzend kosten voor betalen.

en nu zit ik met een c16 ipv c20 omdat Bidalot een foutje heeft gemaakt, dus ik hoop dat dit ook recht gezet kan worden
 
dekker parts heb ik zéér goede ervaringen mee.
hele vriendelijke lui, ook in de winkel.

mja dat een winkel agressief op jou wordt omdat zij een foutje maken (en dan kan je nog zoveel zelfbedachte woorden zeggen, dat doet er niks toe) is belachelijk.
 
kerel is raar hij noemde mij sukkel over de mail omdat ik mijn bestelling maar niet binnenkreeg, volgens hem had de ptt hem aangeboden en ik het niet aangenomen.
Dus lag het op het postkantoor op me te wachten.
ik had dus geen papiertje gehad van de postbode dat ik het kon ophalen dus ik wist gewoon van niets.

gaat hij zijn klanten uitschelden voor sukkel, nou sorrie hoor. sindsdien nooit meer wat besteld en altijd mijn spul bij de jager gekocht.
 
Originally posted by Blaze
kerel is raar hij noemde mij sukkel over de mail omdat ik mijn bestelling maar niet binnenkreeg, volgens hem had de ptt hem aangeboden en ik het niet aangenomen.
Dus lag het op het postkantoor op me te wachten.
ik had dus geen papiertje gehad van de postbode dat ik het kon ophalen dus ik wist gewoon van niets.

gaat hij zijn klanten uitschelden voor sukkel, nou sorrie hoor. sindsdien nooit meer wat besteld en altijd mijn spul bij de jager gekocht.
idd, want het gaat er mij niet eens zozeer om dat ze een foutje maken, maar wel op de manier waarop er gedaan wordt daarna.

mja ik vind winkele vanuit de luie stoel gewoon easy, zeker wat betreft optische parts. en omdat ik nooit probs heb gehad, d8 ik niet dat het zo zou uitpakke 8P
wie is die persoon eigenlijk die bij hun de mail regelt? bij 50cc/dekker parts is hete en vrouw, dies altijd aardig :rolleyes:
 
Originally posted by Sid
Sjoerd,
Er ging ook nog een mail aan vooraf.
ik begin ALTIJD mn mails naar hun met beste scootparts oid, en sluit ALTIJD af met mvg.
Echter, ik krijg altijd een mail terug zonder fatsoenlijk begin en slot, en moet ik dan nu omdat zij fout zitten en zij lopen te klooien nog netjes gaan doen.
en sjoerd, ik vind je echt een zeikerd als ik zeg dat het NIET om de 1,60 gaat, maar wel om de gedachte erachter, en jij gaat me ongelijk geven. Je kan onmogelijk zeggen dat ik een onbeschofte mail stuurde. Over de mail die ik terug kreeg bestaat vind ik geen twijfel. Hoor je zo met je klanten om te gaan. Kennelijk zegt ze "klant is koning" geen ruk.

Dat zuigerveerslotdikte geen goed woord is, tja, het spijt me hoor. Ik kon niet op de juiste term komen, maar dan hoef je nog niet zo te reageren tegen een klant!

ik schrok vooral van de manier waarop ze handelen. Ik bedoel ik heb al zoveel bij hun besteld, cilinders spruitstukke varios koppelingen etcetc. dan kun je toch een beetje normaal reageren?

en ik bedoelde: prox = geen yamaha = dus imitatie

Mij een zeikerd vinden terwijl je zelf hier loopt te zeuren over problemen, naja goed.

Zelf heb ik een keer 20 mails heen en weer gestuurd met Marcel (want die doet de mail dus zelf) omdat ik ook neit goed werd geholpen.

Ik kreeg nl. zuigerveren thuis gestuurd in 20 stukken. En er klopten nog wat dingen niet, maarja uiteindelijk wel opgelost door gewoon zelf netjes te blijven.

Je moet je is in zijn schoenen verplaatsen, hij krijgt elke dag 100 mails van kids van 16 met GELUL erin waar gewoon geen touw aan vast te knopen is. Zie jou mail. En ik zie aan je style trouwens (zoals je de topic opent) dat je gewoon onduidelijk, liefst zonder interpunctie je verhaal vertelt waarbij drie verhaallijnen compleet door elkaar heen lopen.

Maargoed, hij is verkoper dus meot hij zich maar aanpassen, heb je gelijk in. Hij kiest er zelf voor. Maar daarom is het niet zo dat ik er geen begrip voor heb dat hij af en toe is niet helemaal duidelijk mailt. Die mails die ik met hem verstuurde, dat ging er ook heet aan toe, maar wel op een nette en duidelijke manier.

En ik vind zoiezo niet dat je het recht hebt om te zeiken (daarom zeik ik op jou, ik heb niks tegen je ofzo :*) omdat je er zelf voor kiest het op een onpersoonlijke niet servicegerichte manier te doen. Wil je service betaal je meer, want dat kost nu eenmaal meer. Je kan niet van 2 boterhammen tegelijk eten, zo werkt dat nu eenmaal niet.
 
Je hoort sowieso altijd de slechte verhalen...

De keren dat ik bij scootparts heb besteld is het wel altijd goed gegaan en netjes op tijd btw...
 
Originally posted by Sjoerd
Mij een zeikerd vinden terwijl je zelf hier loopt te zeuren over problemen, naja goed.

Zelf heb ik een keer 20 mails heen en weer gestuurd met Marcel (want die doet de mail dus zelf) omdat ik ook neit goed werd geholpen.

Ik kreeg nl. zuigerveren thuis gestuurd in 20 stukken. En er klopten nog wat dingen niet, maarja uiteindelijk wel opgelost door gewoon zelf netjes te blijven.

Je moet je is in zijn schoenen verplaatsen, hij krijgt elke dag 100 mails van kids van 16 met GELUL erin waar gewoon geen touw aan vast te knopen is. Zie jou mail. En ik zie aan je style trouwens (zoals je de topic opent) dat je gewoon onduidelijk, liefst zonder interpunctie je verhaal vertelt waarbij drie verhaallijnen compleet door elkaar heen lopen.

En ik vind zoiezo niet dat je het recht hebt om te zeiken (daarom zeik ik op jou, ik heb niks tegen je ofzo :*) omdat je er zelf voor kiest het op een onpersoonlijke niet servicegerichte manier te doen. Wil je service betaal je meer, want dat kost nu eenmaal meer. Je kan niet van 2 boterhammen tegelijk eten, zo werkt dat nu eenmaal niet.
maar sjoerd, wat niet helemaal overkomt is dat ik een prima relatie met marcel had. en ja die was informeel geworden, maar daarom niet minder fijn.

verder ben ik geen 16 en schrijf vind ik weinig gelul. kort basis en meteen to the point. dat ik een verhaal evrtel zonder duidelijke lijn oid. laten we dat als jouw mening respecteren, en daar geen woorden verder aan vuil make :)

edit: wat ik wil zegge is dat ik geen 16 jarige n00b ben en dus ook niet zo behandeld wens te worde.

Originally posted by Sjoerd
En ik vind zoiezo niet dat je het recht hebt om te zeiken (daarom zeik ik op jou, ik heb niks tegen je ofzo :*) omdat je er zelf voor kiest het op een onpersoonlijke niet servicegerichte manier te doen. Wil je service betaal je meer, want dat kost nu eenmaal meer. Je kan niet van 2 boterhammen tegelijk eten, zo werkt dat nu eenmaal niet.
das natuurlijk nie helemaal correct wat je zegt. ik was dan misschien niet formeel, maar niet onbeschoft. das een groot verschil.
 
Last edited:
Originally posted by Sjoerd


Je moet je is in zijn schoenen verplaatsen, hij krijgt elke dag 100 mails van kids van 16 met GELUL erin waar gewoon geen touw aan vast te knopen is.

als hij daar niet tegen kan dan moet ie maar geen brommerwinkel beginnen.:|
 
Originally posted by Sid
maar sjoerd, wat niet helemaal overkomt is dat ik een prima relatie met marcel had. en ja die was informeel geworden, maar daarom niet minder fijn.

verder ben ik geen 16 en schrijf vind ik weinig gelul. kort basis en meteen to the point. dat ik een verhaal evrtel zonder duidelijke lijn oid. laten we dat als jouw mening respecteren, en daar geen woorden verder aan vuil make :)

edit: wat ik wil zegge is dat ik geen 16 jarige n00b ben en dus ook niet zo behandeld wens te worde.

das natuurlijk nie helemaal correct wat je zegt. ik was dan misschien niet formeel, maar niet onbeschoft. das een groot verschil.

Je had een prima relatie? Maar je wist niet eens dat je met hem mailde. Naja prima. En informeel is meestal fijner dus wat je bedoelt met je eerste alinea 8P

Ik schrijf ook vaak to the point. Maar lees nou je eerste mail is. Das gewoon niet duidelijk, das niet to the point, maar gezwam zonder verhaallijn.

Originally posted by Sid

het idee achter de verzendkosten voor mijn rekening is uiteraard krom, ookal gaat het om 1,60 euro, het gaat om he idee.

Je eerste zin bijvoorbeeld: to the point zou zijn:

Pff ga ik neit eens proberen, wat je probeert te zeggen is gewoon vaag. :D

En ik zeg toch ook nergens dat je formeel moet zijn? Ik bedoel het is wel een bedrijf waarnaar je mailt, maar het is geen bank waar je gaat solliciteren ofzo.

Maar je was niet onbeschoft nee, Marcel ook niet, hij was duidelijk en to the point, man van je hart denk ik zo.

Denk nou neit dat ik alleen maar voor Marcel opkom, lees daarvoor mijn vorige reply nog maar eens.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top