scootparts op rtl4

sjonge jonge, dat je voor zulke b*llshit op tv komt..:|
t moet niet erger worden, en anders verkocht ie em toch lekker 2e hands..k snap niet echt het probleem...

het is gewoon hetzelfde als bij tuning onderdelen, word ook geen garantie op gegeven...
 
dit soort personen die zie ik ook nog wel aan, nadat ze een 70cc ofzo hebben gekocht, en door de poltie worden gepakt, dat ze de brommerzaak gaan aanpakken omdat hij daardoor te hard reed..:?
 
het gaat zo'n programma ook vaak niet om mensen te helpen, maar om kijkcijfers te lokken met zielige verhaaltjes... iets van 'kijk hoe erg het is'

(mijn mening)
 
k geef je groot gelijk Razma, het zijn tegenwoordig alleen nog maar zielige verhaaltjes en sensatie verhalen...
als enkele personen het doen worden de meeste mensen voor hetzelfde aangezien..(bijv. net als de scooterjeugd..)
 
we zaten op ventrilo toen zeiden we het, dus toen keek ik, en mja, vond het niet erg boeiend

maar je bent wel de lul als het op tv komt 8P met zon melding erbij ook, van de onderhandelingen zijn nog gaande..
 
Kijk die jongen had een scooter alarm besteld bij scoot parts... maar hij was niet te vreden met het alarm, om dat hij zijn knipperlichten en zo der niet op aan aan kon sluiten, dus heeft hij het terug gestuurd maar ze wouden het dus niet meer vergoeden, omdat hij hem al gebruikt had en de draatjuhs van het alarm op de accu aan gesloten had... dus hij heeft atvocaat moskofiets nog om adfies gevraagt,maar die wou hem niet helpen om dhat het om een te laag bedrag ging..... zo iets was het
 
kan best allemaal maar een winkel moet iets gewoon terug nemen. om watvoor reden dan ook( bevoorbeeld dat je het niet mooi genoeg vindt).
 
Beta_Racer, dat is toch al gezegd!!! :|
En om even te mierenneuken hier de correctie van de verkeerd gespelde woorden:


te vreden=tevreden
om dat=omdat
der=er of d'r
draatjuhs=draadjes of draden
atvocaat=advocaat
moskofiets=Moskowicz
adfies=advies
dhat=dat

(Als ik iets over het hoofd zie, roep maar(wouden?))
 
Last edited:
Originally posted by Xearo
kan best allemaal maar een winkel moet iets gewoon terug nemen. om watvoor reden dan ook( bevoorbeeld dat je het niet mooi genoeg vindt).

das ook onzin, dus als iemand er efftje gebruik van maakt, en hij gaat kapot en hij stuurt em snel terug en doet alsof hij al kapot was... zo kan iedereen het dan wel spelen..:rolleyes:
 
Originally posted by Xearo
kan best allemaal maar een winkel moet iets gewoon terug nemen. om watvoor reden dan ook( bevoorbeeld dat je het niet mooi genoeg vindt).

dat moet zeker niet... en terecht :)
 
ik vind het een beetje lame dat scootparts zo negatief in t nieuws komt, terwijl iedere winkel naar mijn weten zo handeld met electronische stuff(geen garantie op, ivm eventueel fout aansluiten)
verder vind ik het van marcel niet zo gek dat ie het wil vergoeden als t niet op tv komt, liever wat kosten dan negatief in het nieuws komen, lijkt me vrij logisch..
 
Originally posted by Xearo
kan best allemaal maar een winkel moet iets gewoon terug nemen. om watvoor reden dan ook( bevoorbeeld dat je het niet mooi genoeg vindt).


Daar geld ook een bepaalde tijd voor he...

Online heeft hij 8 dagen de tijd...

Maar als iemand de verpakking al heeft opengemaakt en er niet tevreden over is, kunnen ze hem allicht nog een waardebon geven, of hij mag daar zijn alarm ruilen, tegen het alarm waar hij naar zocht.

Het probleem met zoiets is gewoon dat je niet het juiste verhaal erachter weet. Hoe het nu precies in elkaar steekt.

Ik weet zeker dat als die kerel meteen had gebeld van, ja dit was toch niet wat ik zocht, omdat bla bla bla, kan ik het ruilen tegen degene waar ik naar op zoek was.

Dat ze dan hadden gezegt, natuurlijk kan dat..
 
Last edited:
Hehe het was gewoon een 1 of andere n00b met een std malaguti SM ( met spiegels eraan enzow 8P ) die niet wist hoe ie z'n alarm aan moest sluiten wat ie bij scootparts had besteld.

"toen ben ik naar advocaat Moscovic gegaan" 8P

Echt een kansloos figuur. Ik heb nix anders dan positiefs over scootparts te melden; goedkoop, altijd zeer snel thisbezorgd, zorgvuldig verpakt etc. Komt hij ff dom doen met zn Alarm.

Ik zal eens kijken of ik dat domme wijf wat niet stil kan staan kan mailen, want ze zetten scootparts echt in een slecht daglicht.
 
ja scootparts heeft altijd goede service voor mij geleverd. En dan komen door zo een sjonny meteen slecht in het nieuws. Ik weet niet hoe duur die alarm gekost heeft, maar om er zo een drama van te maken vind ik ook wel overdreven.
 
Back
Top