scootparts op rtl4

Advertisement - register to remove this

ging over een jonge die een alarm daar had gekocht, maar hij deed het niet ofzo. Hij kon het ook niet meer terug sturen en kreeg geen geld terug. Hij had volgens mij ook advocaat moskovic ingeschakeld :D
Niet te vertrouwen dus eh scootparts :p
 
hmm ik hoorde ook nog net iets over scootparts..
Bij het programma Kat in de Zak...., dat als dat programma het niet zou uitzenden, scootparts alles zou terug zou betalen...

Ik denk dat het weinig positiefs was....

Tinne..
 
heb het gezien, over een gast die een alarm besteld had, en niet bedoelt wat voor zijn schakelbrommer ofiets. had hij contact opgenomen met scootparts, willen ze zijn geld niet terug geven.
verder kon ik het nie volgen...
 
er was een jongen die een alarm had besteld en toen hij hem thuis kreeg werkte hij niet zoals hij dacht.
en vroeg of hij hem kon terug sturen, dit kon maar toen hij hem terug stuurde kreeg hij zijn geld niet terug.. hij kon ernaar fluiten zeiden ze. omdat hij hem al geprobeerd had ( waarbij de jongen alleen maar hem op zijn accu had aangesloten )

Scootparts wou het geld wel overmaken als de uitzending niet doorging :D
 
naja, ik weet niet de hele point van het verhaal..

maar zeker met alarmen is een moeilijke kwestie en zit meestal ook geen garantie op. Dus geen geld terug. sim-pel
 
ik heb net gekeken... het gaat over dat die jongen die een alarm had besteld bij scootparts.. de jongen vond het alarm niet goed want het kon niet aangesloten worden op de knipperlichten enz.. hij had het truggestuurd en kon rekenen dan het geld terug zou gestord worden.. maarnee:) hij wilde advocaat milosevich ofzo:p ook inschakelen maar dat bedrag was te laag dat ze hem wilde geven;)
 
dat knaapje had van zn zuur verdiende centjes van z'n krantenwijk en papa's disco show een malaguti schakelbrommer gekocht. Hier wou hij het "ultieme" alarm voor hebben. maar toen hij het wou aansluiten kon hij op de stekker van het alarm zn knipperlichten niet aansluiten.

hij wou dus zijn knipperlichten kunnen zien als zn alarm afging.

advocaat moskovic wou niet helpen omdat het bedrag te laag was.

naar mijn idee is het gewoon redelijk terecht wat scootparts doet want het is naar mijn idee een universeel alarm wat was geregeld, en dan heb je dus wel eens het probleem dat iets niet direct past, maar pas gemaakt moet worden.
 
Er was dus een jongen, die eindelijk 16 was geworden en een mooie Malaguti Crosser gekocht van de spaarcentjes, die hij had verdiend door optreden samen met zn pa. Alleen hij had zelf wel door dat daar toch echt een alarm op moest komen, en keek op het internet rond en zag een leuke aanbieding bij scootparts.nl.

Hij had het alarm besteld, en kreeg et vrij snel thuisgestuurd. Alleen volgens hem klopte er iets niet, hij had maar 5 draadjes aan 1 kastje zitten, waarbij hij toen dacht: "Is dit alles?" :p. VOlgens hem kon alles nooit op die manier goed werken.

Uiteindelijk had hij dus al een ander alarm en Scootparts.nl wou geen geld terug geven :p. Dus had hij de Advocaat van NL Moskovic gevraagt, maar die zei nee vanwege het kleine pisbedrag waar het om ging. :x

(kleine aanvulling op bovenstaande posts ;) )

edit: gaat echt weer te snel hiero :p
 
Hij had het alarm al gemonteerd ( dus 2draadjes aan de accu aangesloten ). En volgens de wet op koopdinges 5.1 had die jongen dan geen recht meer op zijn geld.
Maar toch vind ik dat scootparts wel een beetje gelijk heeft. Ze kunnen namelijk niet bij iedereen die een kapot ding terugstuurd geld terug geven, zo werkt het niet.
Dit is gwoon een nadeel door online bestellen, scootparts kan niet nagaan wat die jongen met dat alarm gedaan heeft.
En die jongen wil zijn geld terug omdat het alarm al kapot was.
 
Back
Top