Dan spoor je toch niet!

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Automobiliste doodgegooid met stoeptegel

Uitgegeven: 10 januari 2005 10:12

AMSTERDAM - Een 30-jarige automobiliste uit Uden is zondagnacht om het leven gekomen nadat iemand een stoeptegel van een viaduct af gooide.

De stoeptegel brak rond middernacht op de A4 bij Rijswijk door de voorruit van haar auto en veroorzaakte zwaar hoofdletsel bij de vrouw. Ze overleed later in het ziekenhuis. De tegel werd van het viaduct Van Rijnweg gegooid.


Even voor middernacht werd een vrachtwagen geraakt door een zak met puin die van een iets verder gelegen viaduct was gegooid. De chauffeur van die vrachtwagen kwam met de schrik vrij. De politie in Rijswijk is op zoek naar getuigen van het ongeluk.

Ik zie dit net op tv,
heb hier echt geen woorden voor.
 
Advertisement - register to remove this

ja, ik zag het vanochtend op het nieuws... zelf hadden we het enkele weken geleden ook toen we 's avonds over de snelweg terugreden van een importeur. Bakstenen ofzo.. gelukkig een heel eind mis
 
Schijnt toch vrij normaal te zijn hoor..... :rolleyes:

Ergens geweest, intercity trein terug. BENG! 1 ruit van dubbel glas door, in reflex kijk ik nog. Paar ventjes....stenen gooien naar trein. Vroeger was het belletjelellen....

Tinne..
 
Je zal toch maar horen dat dat bij je moeder is overkomen... Ik denk toch dat je dan iedereen die dat doet dood zal schoppen :X
 
kloten en hele zaakje verwijderen en dan ophangen aan hun endeldarm oid :L
of net als in Oman, 40 zweepslagen per dag, 10 jaar lang.. :|
 
ze hadden ook een keer een pijp opgehangen boven een treinspoor :S ?

had dwars door de machinist kunnen gaan....wat overigs niet gebeurt is :)
 
Belachelijk, een stoeptegel :L.
Voor de familie van die vrouw zal het wel wat erger zijn geweest denk ik zo, als je zoiets doet, dan spoor je niet.
 
Kijk zulke zieke kinderen verdienden een paar stevige rossen het ziekenhuis in.

Ze hebben hier paar maanden geleden elektrischiteits draad gespannen tussen 2 palen voor mijn school.

Ik reed daar met een gangetje van 30 doorheen , bleef achter mijn keel hangen en ik werd naar achtere getrokken , maar het draad liet los van de paal waar het gespannen was.

Jongetje heeft het geweten ook , voor hetzelfde geld kwam ik met 80 aangereden , je ziet zoiets haast niet , dan word je ten 1e bijna onthoofd , reken maar dat je een paar mooie sneën in je keel hebt + je scooter is naar ze grootje

Als zoiets nog een x gebeurd waar ik bij ben , tegen zulk soort mensen houd ik me niet in , die sporen gvd niet in hun hoofd:|
 
Weet je wat ze moeten doen? mensen die diestal plegen,, handen afhakken, mensen die verkrachten,, penis afhakken,, mensen die andere proberen te doden,, electrishe stoel,, enz enz enz... dan zal er wel rap verandering in komen. zo denk ik erover.
 
Back
Top