Dan spoor je toch niet!

Beta Wijchen said:
die lui zijn echt ziek in hun hoofd... beter springen ze er zelf van af!

Wel zuur als die gast dan net op een auto springt ;). Komt net zo aan als een baksteen lijkt mij 8P .

Maar het is echt niet normaal, waarom doen ze dat, wat is het nut. Mis gewoon elkaar opvokken, en zich 'mans' voelen als ze het doen.

Echt te kansloos
 
kay V said:
Wel zuur als die gast dan net op een auto springt ;). Komt net zo aan als een baksteen lijkt mij 8P .

Maar het is echt niet normaal, waarom doen ze dat, wat is het nut. Mis gewoon elkaar opvokken, en zich 'mans' voelen als ze het doen.

Echt te kansloos

niet als je met een catterpillar rijd :7 :#
 
hoorde ook dat er gister of vandaag dat iemand een fiets op een taxi had gegooid |( voor de rest niemand gewond maar toch echt...... |( |( |( geen woorden voor
 
fiets klopt indd.. maar niet erop iod geloof ik :) voor een taxi die erover heen reed.. en daarna nog een jongere die erover heen reed.. auto's alle 2 schade,
Eigenaar van de fiets is gevonden maar fiets was blijkbaar gejat ofzo
 
Las vanmorgen in de krant. Dat 3 jongen 15 2x16jaar. Ook een fiets van een viaduct hebben gegooit. een zwaarte kracht opdracht van school :rolleyes: :|. Btw niemand gewond geraakt.

Meteen levenslang opsluiten die lui :X
 
haha zwaarteopdracht op zich wel een goede smoes :p

wil niet zeggen dat het echt een stel idioten zijn dit, misschien goed om die mensen die dat doen eens door zoon ziekenhuis of revalidatie centrum te laten lopen of een werkstraf geven daar. Als je toch langs de snelweg bent kan je beter wat nuttigs slopen, een flitspaal ofzo
 
Back
Top