Dan spoor je toch niet!

Mjah gelukkig ben je er goed vanaf gekomen, als je gestopt was hadde ze je misschien wel helemaal de tering in gemept voor iets meer als 80 euro p.p. die ze dan verdiend hadden... Zinloze acties tegenwoordig.
 
hier in apeldoorn is ook afgelopen week een pizzakoerier overvallen echt kansloos.... (stond in de krant)

op de doos van mijn vaste pizza korier staat ook dat bezorger niet meer dan 25 € bijzich heeft
 
Funk_dm said:
oftewel moeten de bouwbedrijven nou de schuld op zich nemen omdat het hun tegel was :X donder toch op! die lui moeten ze pakken!

Nee maar een deel ligt wel onder hun verantwoording. Ik kan er wel inkomen dat ze meer moeten opletten, en dus ook geen spullen daar achterlaten...
Tuurlijk zijn die gene die het gedaan hebben dom, dat zeg ik niet, maar toch!

Veder, lullig voor je Bas... Mensen doen echt de gekste dingen voor geld. Nederland draait voor dat betreft aardig door. :|
 
Maitre R. said:
Nee maar een deel ligt wel onder hun verantwoording. Ik kan er wel inkomen dat ze meer moeten opletten, en dus ook geen spullen daar achterlaten...
gister nog voorbeeld van op t.v.

ze belden het bouwbedrijf, om te zeggen dat er stenen lagen. Hebben tot 3x toe gebeld en zouden het doorgeven aan de uitvoerder/aannemer maar het blijft er liggen.... ja dat vind ik dus echt slecht
 
ik heb het ook gezien op het nieuws en vind het te gek voor woorden... vroeger hondestront in een krant en bij de buurman in de brievenbus maar dit gaat boven mijn pet... je zal der maar onder rijden..
 
Ik denk dat het op dit moment heel snel gaat met het hersenspoele van normen en waarden, mensen vinden het nu alweer stom als je stenen laat slingeren omdat het kan zijn dat er andere mense mee gaan moorden
Terwijl je voor dit ongeval er eigenlijk nog niet bij stil stond.
 
Funk_dm said:
ja dat is normaal, als je zonder geld zit jat je het geld van iemand anders.

Dat is dus niet normaal, dat je dan gaat stelen. Omdat het zovaak gebeurd kijkt men er niet meer van op.

Is toch net zoals in Irak (om maar een land te noemen) Daar zijn ook telkens zelfmoordaanslagen. Aan het begin werd daar vollop aandcht aan besteed en keek je er ook naar. Als je nu dat hoort op de radio of tv zap je gewoon weg.
 
Maitre R. said:
Nee maar een deel ligt wel onder hun verantwoording. Ik kan er wel inkomen dat ze meer moeten opletten, en dus ook geen spullen daar achterlaten...
Tuurlijk zijn die gene die het gedaan hebben dom, dat zeg ik niet, maar toch!

Veder, lullig voor je Bas... Mensen doen echt de gekste dingen voor geld. Nederland draait voor dat betreft aardig door. :|

stel wij hebben en grof grind pad voor huis, met vrij grote stenen.
het is dorpsfeest mensen gaan naar huis, kom langs ons huis en denken dat het wel luik zou zijn om stenen op elkaar te gaan gooien.
1 word verkeert geraakt en sterft in het ziekenhuis.
is het dan onze schuld omdat wij een grindpad hebben?
 
AscH said:
Dat is dus niet normaal, dat je dan gaat stelen. Omdat het zovaak gebeurd kijkt men er niet meer van op.

Is toch net zoals in Irak (om maar een land te noemen) Daar zijn ook telkens zelfmoordaanslagen. Aan het begin werd daar vollop aandcht aan besteed en keek je er ook naar. Als je nu dat hoort op de radio of tv zap je gewoon weg.

zoals ik al zei: normen en waarden veranderen, ik denk dat je het ook niet kunt tegen houden zulke dingen gebeuren. Reactie op reactie generatie op generatie
 
IllBill said:
zoals ik al zei: normen en waarden veranderen, ik denk dat je het ook niet kunt tegen houden zulke dingen gebeuren. Reactie op reactie generatie op generatie

Je ziet het tegenwoordig van dag op dag veranderen ;(

@ Funk: oke :)
 
Funk_dm said:
stel wij hebben en grof grind pad voor huis, met vrij grote stenen.
het is dorpsfeest mensen gaan naar huis, kom langs ons huis en denken dat het wel luik zou zijn om stenen op elkaar te gaan gooien.
1 word verkeert geraakt en sterft in het ziekenhuis.
is het dan onze schuld omdat wij een grindpad hebben?

Je bent wel enigsinds verantwoordelijk voor je spullen. Maar je laat het in dit geval niet voor je huis rond slingeren, wat dus bij de bouw bedrijven wel gebeurd.

Maar het is altijd het zelfde liedje: -> Altijd mosterd na de maaltijd.
 
vind het bullshit, die lui die het hebben gedaan die waren er gewoon op uit!
als ze geen tegel konden vinden hadden ze wel wat anders gepakt.
waren ze er niet op uit hadden ze wel een schuld gevoel en hadden ze zich ws al aangegeven.
 
Tja dat vind ik dus moeilijk om te zeggen of diegene er op uit was. De bedoeling was misschien wel om mensen te laten schrikken ipv te vermoorden. Zoiets kan je dus alleen halen uit de verklaring van diegene.

Zelf denk ik wel dat de dader nog word gepakt. Zoiets kan je dus niet voor jezelf houden.
 
Back
Top