#Bas
-
Funk_dm said:dat zeg ik dat is tegenwoordig "normaal", kromme kk wereld!
Ben erna meteen terug gegaan met de auto met wat mensen van de Shoarma zaak naast ons maar ze waren alweer die debielen.
Funk_dm said:dat zeg ik dat is tegenwoordig "normaal", kromme kk wereld!
Funk_dm said:oftewel moeten de bouwbedrijven nou de schuld op zich nemen omdat het hun tegel was :X donder toch op! die lui moeten ze pakken!
gister nog voorbeeld van op t.v.Maitre R. said:Nee maar een deel ligt wel onder hun verantwoording. Ik kan er wel inkomen dat ze meer moeten opletten, en dus ook geen spullen daar achterlaten...
oftewel moeten de bouwbedrijven nou de schuld op zich nemen omdat het hun tegel was donder toch op! die lui moeten ze pakken!
Funk_dm said:ja dat is normaal, als je zonder geld zit jat je het geld van iemand anders.
Maitre R. said:Nee maar een deel ligt wel onder hun verantwoording. Ik kan er wel inkomen dat ze meer moeten opletten, en dus ook geen spullen daar achterlaten...
Tuurlijk zijn die gene die het gedaan hebben dom, dat zeg ik niet, maar toch!
Veder, lullig voor je Bas... Mensen doen echt de gekste dingen voor geld. Nederland draait voor dat betreft aardig door. :|
AscH said:Dat is dus niet normaal, dat je dan gaat stelen. Omdat het zovaak gebeurd kijkt men er niet meer van op.
Is toch net zoals in Irak (om maar een land te noemen) Daar zijn ook telkens zelfmoordaanslagen. Aan het begin werd daar vollop aandcht aan besteed en keek je er ook naar. Als je nu dat hoort op de radio of tv zap je gewoon weg.
IllBill said:zoals ik al zei: normen en waarden veranderen, ik denk dat je het ook niet kunt tegen houden zulke dingen gebeuren. Reactie op reactie generatie op generatie
Funk_dm said:stel wij hebben en grof grind pad voor huis, met vrij grote stenen.
het is dorpsfeest mensen gaan naar huis, kom langs ons huis en denken dat het wel luik zou zijn om stenen op elkaar te gaan gooien.
1 word verkeert geraakt en sterft in het ziekenhuis.
is het dan onze schuld omdat wij een grindpad hebben?