Scooter---> Toch Nieuwe ..?

Hij hoort dan wel niet tot de scooters maar ik wilde supergraag een schakel die op de R1 leek... toen kwam 2 weken voor me birthday de tzr50... ik was gelijk :love::love: en ik heb er nooit geen spijt van gehad..
ik baal er nu wel van dat ie weg is ivm verkoop x|

mja nu aan me neos beginnen en die moet voor volgend jaar zomer sprintklaar zijn :+
 
Als eerste had ik een runner gekocht bij mn pa op zn werk. Zag er goed uit en ik zou en moest een scooter hebben..:S 3 maanden erna toch maar een aerox gekocht want die runner was gewoon klote...
 
Ik wilde een NRG Extreme, toen had ik hem en nu heb ik hem nog steeds :)

Er hangt iets om dat ding heen... Iedereen die hem ziet wordt verliefd:p
 
Ja bram :* , toen ik nog 14/15 was was dat ding de vetste scooter die ik telkens zag staan bij vin 8)

O daar heb je hem weer met die mooie Nrg die zo mooi vroem vroem doet 8)

Beter maak je hem weer hetzelfde:*:*
 
tjah.. k had een citta.. maar toen wou ik toch een scootert.. et liefst een Aerox.. en mijn droom is uitgekomen... :p +ralf+
 
Twee keer een SR gehad ... dingen rijden heerlijk en zien er gaaf uit, mjah:

De eerste was een AC en die is twee keer in de zomerhitte genaaid ... dus dat was :(

De tweede was gloednieuw en was na 1600 kilometer gejat ...

Aerox was gewoon helemaal de bom voor mij ... beste scooter diek gehad heb!
 
vespa gehad, MT crosser gehad, Toen kwam de NRG Extreme was wereld ding :W
toen kwam Vuurvos ( :love: ) en kort ernaar de Zwarte 2004 Rox, Daarna Aerox met Go!! stickers en daarna weer DNA :) Nu is over gebleven de aerox 2004, en wil het eigenluk niet zeggen maar tog, ik was het gelukkigst met me NRG :) Ding lag als een dijk op de weg en remmen enz ook, gevoel heb ik nog nooit zo goed gehad bij de aerox :(
 
k had puchjes en toen wou ik persé een Aerox (jaguar)
nu heb ik dat ding en vind ik er geen fuck aan om op te rijden eigenlijk (zelfs niet met een beukende 70(team))
k zou graag een rieju rs2 matrix halen maar weet niet of het de moeite is ivm nieuwe wetgevingen etc..
 
nouw, ik wou eerst altijd een nrg, omdat ze bruut zijn met dat roostertje, en die koplampjes zijn vet, maar eerst kon ik een uber gare sym jet kopen, dus die opgeknapt, een tijdje op gereden
toen had ik een paar keer op de mb8 van een maat van me gereden, en dat was toch wel veel vetter, dus ik moets ook een schakelbrommer.
sym jet weggedaan, en een honda mbx gekocht, die verzekerd als nsr, en met een 6 bak, 20 mikune 70 malossie enzovoort ding knalde als een gek.
paar maanden mee rond gereden, toen los in onderdelen weggedaan, en een sonic lc gp gekocht
daar een tijdje mee gereden (dingen gaan gek makkelijk op't 8erwiel)
toen kon ik een ntt ruilen tegen 't motorblok van mijn mbx, die had ik nog, dus dat gedaan
toen de sonic weggedaan, en de ntt helemaal opgeknapt/special van gemaakt, moet eiluk nog 13 inch velgen eronder, maar ik heb nooit zin om ze te gaan polijste. heb ze wel al thuis.

ik heb nu dus eigelijk de scooter die ik wou hebben, na anderhalf jaar :)
 
Ik zocht altijd een Runner omdat mn broer ook een leuke had. Mja Aerox gekocht :W... Was altijd een goed ding en reed super goed, veel km's mee gemaakt.
Mja toch wou ik iets anders en toen zag ik de mat-zwarte LC Slider van Jeroen. Ik was verkocht en ben nu aardig opweg. (FST Team Slider)
 
ik heb stuk of 40 scooters/brommers gehad... en heb toen ik 16 werd een splinternieuwe 2003 derbi sm gekocht... toen was ik echt blij :D

ding reed echt als de beste... en daar kan geen scooter tegenop... zo stabiel... en zo plat door de bocht... dat mis ik wel.. en daar heb ik spijt van....

maja wel winst gehad op nieuwe brommer :X lol...


verder rijd nrg echt als de beste qua scooter.... met 2 ml50's eronder...

en heb ook wel beetje spijt van verkoop van mijn rox... en van mn mtx125... en nu zal ik straks wel spijt krijgen van mijn sr max biaggi...


maar je bent jong en je wilt wat :p
 
heb nu een NRG... 2e hands gekocht voor een mooi prijsje
maar ik zou hem nu graag inruilen voor een DNA... gewoon al mijn pretspul overzetten en blazen maar :D
 
een aerox leek me wel vet (na me NRG en dragster)
toen kreeg ik een zip, die zijn kk lelijk nu een slider :W
eigenlijk wil ik tog weer een dragster :(
 
Back
Top