Scooter---> Toch Nieuwe ..?

Peed.

Tuono.
Hee,

Het lijkt me wel leuk om te weten wie er hier z'n droomscooter gekocht heeft en daarna toch is gaan denken van: "Mmm, die lijkt me wel een stukje leuk eigenlijk" !

Ik zal aftrappen:

Ik kocht een halfjaar geleden een Aerox": "Geweldig, fantastisch" vond ik dat natuurlijk.
Nu wil ik eigenlijk wel heel graag een DNA..

Ciao ..!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb de grootst kansloze scooter ooit gekocht:D Alles was kapot (carters, krukas, kappen etc). Maar alsnog was het wel vet om dit ding nu te zien bloazen. Het is btw een firefox en die wou ik vroeger altijd hebben:)
 
ik eerst een dna gekocht, kwas dr zeer blij mee, kwilde iets anders dus dna verkocht en een el cheapo aerox gekocht. nu zit ik toch soms te denken had ik die dna nog maar :p
 
ik zat aan het begin te twijfelen tussen een speed fight 2 en een aerox maar toen kwam m'n ma met een verhaal dat iemand een neo's voor 1000 gulden te koop had die ik toen had gekocht en na 1,5 jaar en veel gekut tog maar een nieuwe, zwarte aerox gekocht wat ook mijn droom scoot was en is alhoewel ik nog wel veel meer scooters zou willen hebben die ik ook heel erg mooi vind maar ja... er kan er maar 1 de winnaar zijn :p
 
Reed eerst MT 8P en toen kreeg ik de kans een Speedfight I te kopen van me nichtje..
Ding was leuk..maar niet geheel mijn smaak, vandaar ben ik um ''ietsjes'' gaan verandere nadat ik me Havo-diploma heb gehaald...
 
ik heb als eerste een dna gekocht... even een poosje aerox gereden... maar toch blij dat ik weer dagelijks op dna zit :) controle vindk even wat beter op een dna.. en wegligging vindk ook ietsje beter :) maja das ieder z'n mening..
 
K had eerst een gare phantom AC bj 98' die toen opgeknapt is..(deur uit gedaan)
weg gedaan omdat ik een zip wilde (wat kleiners wat makkelijker de schuur in en uit kan)

tijdelijk ook een AC speedfightje gehad die ik ook weer verpatst heb..

nu een zip type 3 die het perfect doet :D en daarbij nog een complete NTT en nou ga ik van 't weekend nog een Sp blok kaufen voor de sp van LG

Mzzl
 
Ik twijfelde tussen een NRG en een Zip SP H2O

Allemaal leuk voor de NRG gekozen , inmiddels verkocht , alsk nog een scooter mag word het een Zip :p
 
Back
Top