Nieuwe TP Due Plus, foto's

Geoffrey said:
idd, volgens tp zou hij untuned 15pk kunnen leveren
Een Evo levert volgens Polini ook 23pk geloof ik, een nieuw type speed doet er zelfs 24 volgens Malossi (en dat allemaal met een 19mm carb). Meestal worden pk's aan de krukas opgegeven en klopt er dus geen hout van het vergelijk met de waardes die wij in NL meten op het achterwiel.
Aan de andere kant denk ik dat die 15pk zeker wel in het cilindertje zit, of je het er ook uitkrijgt is een 2e. Met het oude type was het iig al mogelijk.
 
Als het tegen valt hoor je meestal niets meer :)

Ik denk eerlijkgezegd dat je het verschil niet merkt tenzij je ze beide op de bank zet.
 
ja hoor leef nog..

alleen heb mijn 21mmDo nog niet binnen...
wat probleempjes met de post, en overmaken van geld (2ehands), aangezien ik weinig tijd heb wil ik ze samen monteren, bovendien heeft het geen nut als ik nu al de due plus monteer.. met de carb die er nu opzit.. dus nog ff geduld..

maareh de beste uitlaat die ik in handen heb is een giannelli radical.. (dikke prut dus), dus prestaties zullen zowieso tegenvallen hiermee. ik heb nu een saxo vts, buiten ligt zout op straat, dus scooter zal toch niet snel uit zijn stal nog komen ben ik bang :p
hij staat zelfs ook tekoop (wel voor hoge prijs; 2000,-), zodat ik via via een (ongestolen) ark kan kopen, die ik ook wil laten airbrushen, alleen dan andere combo dan mijn sr nu... maja ben beetje af aan het dwalen (zoals altijd :D)
 
vincents said:
Maat van me rijd er ook mee. http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=13321

zijn BTW oude foto's,
maar hij had verhalen van 17.2 pk bij twins... wat ik betwijvel. kerel heeft er niet zo veel verstand van en alles is door twins gedaan. maar ik zal hem eens dwingen tot een testbank run!!!

denk dat het in theorie zou kunnen hoor (twins heb toch geen tovami)..

maja c20 is wat te hoog gegrepen denk ik *D
 
Dat is waarschijnlijk BS...17+ is tog wat overdreven:rolleyes:
EDIT: Kep gehoord dat er een alu vlinderpoort van TP komt die ook aan cilinders zoals de Evo etc kan tippen...of het waar is weet ik niet:X
 
ik moet hem nog eronder leggen :p

vanwege me mooie kapjes rij ik niet in de winter.. (afgelopen winters ging ook niet goed :+ )

en ik verkoop me sr, mssh en ruil ik de cilinder + 21Do + 100 euro in voor een beta ark, die ik ook wil laten airbrushen met dikke vlammen erop :p

dus moet nog ff denken wat ik ermee doe
 
:rolleyes:

ik ken eigenaar van racing-parts.nl en hij had deze due plus pas net kunnen krijgen van zijn direct leverancier (buitenland)..

oftewel ik had hem zo goed als als eerste in nederland.. (was online nog nergens te krijgen, toen ook niet @ duitse sites)

heb hem sinds ik dit topic aangemaakt had.

dus juni lijkt me wel erg vroeg. maja
 
Back
Top