Nieuwe TP Due Plus, foto's

K kreeg vandaag de nieuwe top performances due plus thuis, aangezien ik volgens mij de eerste ben met deze cilinder wil ik hem even showen :)

Hij lijkt aardig veel op de std. due plus, ook gewoon 8 spoelpoorten, 47mm etc.
Maar hij heeft wel een losse binnenkop, op de doos stond dat dit zou zorgen veel een betere temperatuur enzo, en dat het voor betere prestaties zou zorgen. Ook zou hij nog iets iets betere timing hebben. Verder is er nog niet heel veel van bekend, volgende week ga ik hem monteren, want ik ben erg benieuwd naar de prestaties. :)

Hier enkele fotootjes..

DVC01792%20(Small).JPG


DVC01783%20(Custom).JPG


DVC01780%20(Custom).JPG


DVC01779%20(Custom).JPG


DVC01784%20(Custom).JPG


binnen kort hoop ik wat over de prestaties die ik ondervonden heb te kunnen vertellen. *D
 
Advertisement - register to remove this

Hij is admin van die site (meen ik?).. en heeft denk ik gewoon scootxtreme.nl erop gezet om ze ook op ze site te kunnen zetten zonder dat iemand ze ript.
 
Mini-g said:
Hij is admin van die site (meen ik?).. en heeft denk ik gewoon scootxtreme.nl erop gezet om ze ook op ze site te kunnen zetten zonder dat iemand ze ript.

klopt *D

anders zou ik ze niet eens hier posten :love:

maargoed beter ff ontopic blijven, anders hangt er dalek slotje op, want ik vind het toch wel interessant zo..

ik zal ook nog ff kijken of ik un poortmapje kan maken :*
 
die 3 kleine piep gaatjes... De kvs gaat de kop binnen... moet door die 3 gaatjes je cilinder in?
Lijkt me dat dat niet echt optimaal is. Maar kan het mis hebben :)
 
A-Bizar said:
die 3 kleine piep gaatjes... De kvs gaat de kop binnen... moet door die 3 gaatjes je cilinder in?
Lijkt me dat dat niet echt optimaal is. Maar kan het mis hebben :)

Juist wel, aangezien het 2/3 van het water zo 'verplicht' over de hele binnenkop moet. Het doel is de kop beter te koelen, en dat doet hij in ieder geval. De binnenkop is gewoon een heatsink.
 
A-Bizar said:
die 3 kleine piep gaatjes... De kvs gaat de kop binnen... moet door die 3 gaatjes je cilinder in?
Lijkt me dat dat niet echt optimaal is. Maar kan het mis hebben :)
gaat van cilinder naar de kop he , niet andersom.. :)
ziet er iig wel lekker uit *D
 
A-Bizar said:
die 3 kleine piep gaatjes... De kvs gaat de kop binnen... moet door die 3 gaatjes je cilinder in?
Lijkt me dat dat niet echt optimaal is. Maar kan het mis hebben :)

Het gaat bij een Speed/Cross toch ook goed?


Edit : Laat maar , bij een Speed/Cross had je aan de zijkant van de binnenkop nog ruimte waar de kvs doorheen stroomde , het is nog vroeg :*
 
r0bert said:
Het gaat bij een Speed/Cross toch ook goed?


Edit : Laat maar , bij een Speed/Cross had je aan de zijkant van de binnenkop nog ruimte waar de kvs doorheen stroomde , het is nog vroeg :*

Misschien is er hier ook nog ruimte voor dat de KVS aan de zijkant erlangs kan stromen?
 
zo mooie cilinder ik had hem nog niet gezien .
zo op de foto's ziet de afwerking er ook nog best mooi uit alleen die zuiger lijkt wel heel grof afgedraait ofzo.
mischien iemand al een poortmapje ?
 
Mennø said:
zo mooie cilinder ik had hem nog niet gezien .
zo op de foto's ziet de afwerking er ook nog best mooi uit alleen die zuiger lijkt wel heel grof afgedraait ofzo.
mischien iemand al een poortmapje ?

volgens mij heb nog bijna niemand hem hoor *D

hij is nog nergens te bestellen geloof ik, ook niet @ duitse sites..

ik had er gister eentje gemaakt, dalek ff uppen
 
hier heb ik even een poortmappie gemaakt...

ik weet niet precies hoe de poorten van een std. due plus er ook alweer uitzien precies.. dus ik ben benieuwd of deze verschillend is :) (hoop het stiekum wel :p )

post-1-1101130075.jpg
 
A-Bizar said:
Ik heb nog nooit een poortmap gezien waarvan de poorten zo symetrisch liggen en op 1 strakke lijn op de 10e mm nauwkeurig...
Klopt dit echt?

ja het klopt zeker.. 8)

(het kan alleen zijn dat ik af en toe een aflees foutje heb gemaakt met de millimeters, maar ik heb het zo nauwkeurig mogelijk proberen te meten..)
 
Back
Top