nieuwe HPI onsteking

Advertisement - register to remove this

Hij is niet nieuw hoor, en deze ontsteking word veel door SOBW'ers gebruikt :)
zoniet mina , danwel piaggio :)
 
Werd...

Omdat hij vaak "opeens" stopte met ontsteken, zodat je dood viel. Na een 10-tal minuten deed hij het "opeens" weer..

Niet zo fijn, als je een snelle maar betrouwbare race-scooter wil berijden
 
Sander said:
Werd...

Omdat hij vaak "opeens" stopte met ontsteken, zodat je dood viel. Na een 10-tal minuten deed hij het "opeens" weer..

Niet zo fijn, als je een snelle maar betrouwbare race-scooter wil berijden

Bedoel je ook de racer van Erik ?
Ik meen dat hij dit probleem toen ook had en heeft toen 's nachts mijn hpi stator ed geleend om de volgende dag te kunnen racen :)
 
Gisteravond en vanmiddag de hele tijd mee bezig geweest, en werkt perfect, alleen was er een stuurschakelaar een keer kapot, wat voor rare grafieken zorgde:p

Maar het 05-06 type is gewoon goed, het 2004 type met de losse pickup wilde nog wel eens een storing geven.
 
Precies, de pick-up was het probleem bij de vorige versies.
Nu zit er geen pick-up meer op, maar helaas lever je daardoor iets nauwkeurigheid in.
Al denk ik dat de nauwkeurigheid nog hoog genoeg is. :)
 
scooter1.jpg


heel het seizoen gebruikt, met zeer veel ergernissen.

Nu met nieuwe goodies zonder losse pickup hopelijk opgelost, want daar kom je pas achter op de bank.
 
Afgelopen seizoen in de eerste helft enorm veel problemen er ook mee gehad en ook diverse races niet kunnen rijden of uitgevallen.

Halverwege het seizoen van HPI aangepaste spullenontvangen, en later in het seizoen zonder problemen gebruik gemaakt van deze HPI ontsteking.

Hoop dat hij seizoen 2006 ook probleemloos door komt :)
Heb iig voor de zekerheid een reserve aangeschaft voor het geval die een keer geen zin heeft.
 
maar het probleem van deze ontsteking is dus eigenlijk de losse pick up?
dus als je nieuw type stator zou gebruiken van 05 model is het probleem over als ik het goed begrijp?
 
Nee wat dan pick-up is los van de stator.

de stator is (voor zover ik weet) geheel gelijk tussen 2004-2005-2006 modellen.
 
Wij hebben een programeerbare 2006 CDI op een normale 2005 stator gezet, het enigste is dat je de merktekens moet veranderen.
 
Jasper bedoeld dat een 2004 programmeerbaar een losse pick-up heeft en de 2006 programmeerbaar niet :)
 
Back
Top