nieuw blok + nieuwe speed cilinder getund door malossi

  • Thread starter Thread starter PRO-RACE
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Originally posted by mbeefcake
Ik denk dat dit bullshit is je hebt nog steeds geen zinnige info gegeven... niemand heeft een adres, niemand weet wat het kost (jij ook NIET!) en kees van dijk heeft nog nooit van je gehoord!

Niemand heeft zijn zip er uit gereden dus je liegt liegt liegt!!!!

de pijs heb ik al gezegt van dat blok ,heb bij fred motoren na vraag gedaan wat die blokken daar kosten, 1400 euro vraagt fred er voor , hoe kan kees van dijk nou van mij hebben gehoord als jullie mijn naam niet hebben , als tie mijn naam zou horen, of mij zou zien weet tie gelijk wie ik ben, want ik heb ook een weddenschap met hem zodra mijn runner in elkaar zit ga ik tegen zijn zip sporten
 
Originally posted by Razma
kees weet wie je bent ja

en nogmaals: succes

en wat is kees zijn andwoord op die malossi blokken ?? of geloofd tie het niet?
 
Originally posted by Razma
Ik heb Kees gister gesproken... :!

resultaat: eerst zien, dan pas geloven
Dit was zijn antwoord dus. Dat geld volgens mij voor het hele forum.
Eerst zien, dan geloven.
 
Ja Inne, als "Pro Race" niet uit de doeken wil doen over hoe en wat, zou jij het dan voor hem willenn doen en vertellen hoe de vork in de steel zit?

grtzz...
 
Originally posted by The One
kom maar op met je NOS... hehe.... steek de fik erin!!!
In het echt ben je zo liev.......
Ik blaas je gewoon loos, heb al een pisventje van 60kg gevonden 8)
[edit]
Rudi, vergeet niet om er wat langere vertanding in te doen trouwens :*
[/edit]
 
Last edited:
welke antilianen heb je het over in rotterdam dan, ik kom daar regelmatig en ken aardig wat gasten daar.
 
Originally posted by Piojjo
welke antilianen heb je het over in rotterdam dan, ik kom daar regelmatig en ken aardig wat gasten daar.

een antie die heet rasta dat is zijn bij naam en zo noemt iedereen hem hij heeft een gele dna met dat blok er onder

en een andere antie ben effe zijn naam kwijt hij heeft een zwarte zip sp met een 28 mikuni en hij was ook op zandvoort en hij zij tegen iedereen dat hij zijn zip zelf had getund
 
Op zandvoort was de winnaar een streetmagic met runnerblok wat ik begrepen had.
Fabian was 2e met een compleet std speed cilinder, bij ons op de bank 22 of 23pk ofzo (rond de 18pk omgerekend). Dus waar was die zip dan met die anti??
 
Originally posted by Mol
Op zandvoort was de winnaar een streetmagic met runnerblok wat ik begrepen had.
Fabian was 2e met een compleet std speed cilinder, bij ons op de bank 22 of 23pk ofzo (rond de 18pk omgerekend). Dus waar was die zip dan met die anti??

dat weet ik niet hij zij aleen voor zandvoort dat tie er heen zou gaan ik ben er niet geweest dus , ik weet ook niet zeker dat tie er is geweest maar hij zij dat tie zou gaan
 
Ik ben weer een paar dagen afwezig, kom ik dit tegen :rolleyes:

Dus jij beweert, dat een getuned carter enorme vermogenswinst geeft? :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ben weer een paar dagen afwezig, kom ik dit tegen :rolleyes:

Dus jij beweert, dat een getuned carter enorme vermogenswinst geeft? :)


nou enorme vermogenswinst zeg ik niet , maar je zal wel een goeie vermogenswinst hebben
 
Originally posted by PRO-RACE
nou enorme vermogenswinst zeg ik niet , maar je zal wel een goeie vermogenswinst hebben

de vraag is 'wat is een goede vermogenswinst'..

tot hiertoe alleen nog maar vage dingen maar nix concreets
 
Je heb allemaal leuke verhalen meneer PRO-RACE , maar ik zie nog steeds geen fotos of iets anders wat concreet bewijs is.
En je reply die je gaf in het KRD/Pro Race topic gaf ook al aan dat je niet veel verstand van zaken heb.

Dus kom aub met iets zinnigs of zeg niets
 
komen er nog foto's en info ofzo? als je carters bijwerkt zal het vast wel vermogen geven maar dan zou malossi het hele blok voor je klaarmaken + afstellen en niet zomaar even een cilindertje en carter vrijgeven dat zoveel pk's moet geven (dacht ik zo).
 
Originally posted by dani
even wat anders, ik heb nog nooit een 70 zien rijden 2.5 gram rollen.....

Dat is crap :) ik ken er zeker wel een paar, hier zelfs een Manston Renner met 2.2 ofzo...en geloof me, het ding rijd gruwelijk bruut!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ben weer een paar dagen afwezig, kom ik dit tegen :rolleyes:

Dus jij beweert, dat een getuned carter enorme vermogenswinst geeft? :)

Dit is niet het enige topic wat je miste 0? :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top