Nieuw aankoop

Originally posted by Erik
En dat is nog maar een gilarodoni :)

Inderdaad....met een Evo70, of Mhr70 in combi met een c16 ofzo moet je echt andere vertanding kopen....
Maar misschien dat ik dat ook ga doen, want ik wil wel wat controle houden over de scooter :).
 
Gilardoni is wel leuk als cruise setup oid :). Controle hou je wel hoor, als je beetje kunt rijden tenminste :).
 
Originally posted by Erik
Gilardoni is wel leuk als cruise setup oid :). Controle hou je wel hoor, als je beetje kunt rijden tenminste :).

Mja, inderdaad. Zei ik toen ook meteen tegen andere lui.
Ik moet echt opnieuw leren rijden nu....Dit gaat echt heel anders.

En ik kan wel aardig rijden, maar met zo acceleratie is het echt weer wennen, en niet te enthousiast worden. Maar dat laatste heb ik wel afgeleerd toen me Airsal 50 cc alu. net afgestelt was, en ik volgas tegen een auto aan reed 8P
 
Originally posted by Stevie
Niet normaal...wat een power.

Ik gister dus zonder luchfilter gereden, luchtfilter er na 500 meter weer opgezet, en toen wezen prutsen met luchtfschroef. Die heb ik dus veel verder open gezet.

Sta ik een half uurtje geleden bij me scooter, die stond warm te draaien, en ik dacht: nog es heel ff zonder luchfilter. En ik geef gas, en hele scooter schiet naar voren, verlies bijna controle, voor wiel gaat omhoog, en ik laat meteen gas weer los, en begin met een big smile naar de gast te kijken met de Beta Ark.

Ik ga dus op een mooi stil weggetjes staan, samen naast die Beta Ark gast, en ik geef vol gas, en die scooter blaast toch vooruit...jezus....! Wat een enorme acceleratie zeg...niet normaal. En heb nog niet eens afgestelt ofzo...

Ik kan alleen nog zeggen: mijn scooter gaat :W
shiiit ik moest ook maar eens een R kopen wat als ik dit zo hoor...8P
 
Originally posted by Stevie


Mja, inderdaad. Zei ik toen ook meteen tegen andere lui.
Ik moet echt opnieuw leren rijden nu....Dit gaat echt heel anders.

En ik kan wel aardig rijden, maar met zo acceleratie is het echt weer wennen, en niet te enthousiast worden. Maar dat laatste heb ik wel afgeleerd toen me Airsal 50 cc alu. net afgestelt was, en ik volgas tegen een auto aan reed 8P

Gewoon beetje naar voren leunen en volgas :).
 
Mja, ik reed net nog ff op me scooter, ff snel een 94 sproeier erin gedraait. Maar merkte dat hij daar niet beter van ging rijden... 96 sproeier was ineens pleitos, dus nu weer 98 erin, luchtschroef verder open gezet....en de power is weg. Zonder luchtfilter ook.

Dus, luchtschroef maar weer wat verder dichtdraaien, en power filter erop. Krijg binnenkort de rooie Hebo filter van Jorick :).
Als hij daar goed meer rijdt, bouw ik die in me helmbak.

Is daar trouwens een how to voor?
 
Originally posted by Erik
Das te makkelijk om een howto voor te maken :).

Net zo makkelijk als het vervangen van je sproeier? Heb er vandaag voor het eerst 30 minuten over gedaan om een andere sproeier in te draaien....ik was echt weer aan het klooien :rolleyes:
 
ff snel een vraagje heb je dat buisje wel uit je luchtfilter gehaald want volgens mij is het niet normaal dat je je luchtschroef op een firefox zoooo ver moet opendraaien...
 
Originally posted by firefoxie
ff snel een vraagje heb je dat buisje wel uit je luchtfilter gehaald want volgens mij is het niet normaal dat je je luchtschroef op een firefox zoooo ver moet opendraaien...

Tsjeees....denk je nou echt dat ik nog een begrenzer in me scooter heb :| :| :|

En wat nou niet normaal? Heb gewoon een te grote sproeier in, wat tot gevolg heeft dat ie veel meer lucht nodig heeft voor een goed mengsel...
 
hejjeeeee harry, je luchtschroef is tot kwartgas ongeveer, dus die luchtschroef het daar echt weinig nut voor....om een te grote sproeier te corrigeren...
 
Back
Top