nieuw blok + nieuwe speed cilinder getund door malossi

Status
Not open for further replies.
heb bij alblas gewerkt in Rdam en bij rijwielconcurent in Rdam en bij cyclecenter slinge in rdam , fred motoren en kees van dijk hebben me ook een baan aangeboden maar omdat ik mijn eigen zaak ga beginen heb ik het afgeslagen

die zaak ga ik bij mij in de buurd beginnen
 
Laat een ander je website beheren.......je nederlands is namelijk niet om van naar huis te schrijven...

voor de rest....we zitten al op 26,4 pk, (din) met blokken die hier in nederland getuned zijn :)
 
Originally posted by Sander
Laat een ander je website beheren.......je nederlands is namelijk niet om van naar huis te schrijven...

ik weet dat mijn nederlands niet goed is
 
Wazige shit dit... Wel vet als het ook kan...

Heel het forum geeft 50 cent en we kopen 1 blok.... En dan de iming meten gaat iedereen over de 22 heen :rolleyes:
 
Originally posted by Floran
Wazige shit dit... Wel vet als het ook kan...

Heel het forum geeft 50 cent en we kopen 1 blok.... En dan de iming meten gaat iedereen over de 22 heen :rolleyes:

Goed plan.. Ik wil wel meedoen :)
 
Originally posted by JohanS
wat moet ik met een timing van zo'n blok?? als je die heb, heb je 20pk?
Nee maar het is een beginnetje.
Alle kleine beetjes helpen;)
 
kmoest kees van dijk tog nog mailen.
Dus gelijk maar even gevraagt wat hij er van af weet...

greetz bertus...
 
Wat een onzin :p ik ga het maar ff na vragen bij wat mensen bij anglo dutch :!

Maar heeft de importeur van malossi die 28pk gehaald?? })
 
Ik denk dat dit bullshit is je hebt nog steeds geen zinnige info gegeven... niemand heeft een adres, niemand weet wat het kost (jij ook NIET!) en kees van dijk heeft nog nooit van je gehoord!

Niemand heeft zijn zip er uit gereden dus je liegt liegt liegt!!!!
 
mja ik zou ook niet toegeven dat iemand me eruit heeft gereden...
hij liegt niet totdat het bewezen is...
 
Kees is er weleens uitgereden voor zover ik weet. Kees was ook in zandvoort de laatste keer en werd helaas door een valse start gediskwalificeerd.
En waarom is de zip van Kees van Dijk zo super speciaal ofzo? Omdat het Kees van Dijk is zou hij ook wel ruim 20pk moeten hebben ofzo? Ik ken Kees persoonlijk en vind dit tot nu toe een broodje aap verhaal.
Ik zal in zandvoort zijn, eens kijken of we een "malossi" blok weg kunnen blazen!
 
Originally posted by mbeefcake
kees van dijk heeft nog nooit van je gehoord!

Niemand heeft zijn zip er uit gereden dus je liegt liegt liegt!!!!

Ik heb Kees gister gesproken... :!

resultaat: eerst zien, dan pas geloven
 
Originally posted by ferenc
Met je nx set lukt dat wel ;)
Zonder wil ik het toch ook wel voor elkaar krijgen, de uitdaging moet wel een beetje leuk blijven!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top