nieuw blok + nieuwe speed cilinder getund door malossi

  • Thread starter Thread starter PRO-RACE
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
1000 euro is dan een kleine bedrag ... is 22.4 pk in sae .. dus de jager heeft een Malossi blok ;)
 
waar staat din voor dan? voor mij telt maar 1 sort pk en dat is de pk's die op je achter wiel worden gemeten
 
post eerst pic's of testbank resultaten dan zien we verder...


Is net een post als die van vinnie "groot" nieuws zonder concrete feiten...
 
DIN pk's hebben gewoon een andere eenheid als SAE pk's. Ze worden beiden aan het achterwiel gemeten, alleen valt DIN wat hoger uit. 28 DIN pk is dus 22+ SAE pk.]
 
vaag allemaal ...wil wel eens fotoz + uitdraaien zien .
Wat voor garantie kan je iemand geven ,zomaar 1000 euro "weggeven" doet denk ik niemand graag zonder ook maar iets van bewijs .
 
is goed ik probeer deze week nog foto's te hebben , wie gaan er naar zandvoort naar de 400m sprint want dan komt als het goed is als tie dan al klaar is een runner met zoon blok er onder
 
Originally posted by PRO-RACE
is goed ik probeer deze week nog foto's te hebben , wie gaan er naar zandvoort naar de 400m sprint want dan komt als het goed is als tie dan al klaar is een runner met zoon blok er onder


ok is er daar testbank aanwezig, Valentino :+
 
Originally posted by PRO-RACE
is goed ik probeer deze week nog foto's te hebben , wie gaan er naar zandvoort naar de 400m sprint want dan komt als het goed is als tie dan al klaar is een runner met zoon blok er onder

Als het goed is... en dan is hij er 'opeens' niet.
Je hebt in principe alleen nog maar van dat soort mededelingen gedaan, maar zoals mensen hierboven al zeggen...
Je moet met wat meer feiten op de proppen komen, want dit schiet niet op :|
 
Originally posted by Cra-c-c
vaag allemaal ...wil wel eens fotoz + uitdraaien zien .
Wat voor garantie kan je iemand geven ,zomaar 1000 euro "weggeven" doet denk ik niemand graag zonder ook maar iets van bewijs .

ik weet dat jullie het moeilijk vinden om het te geloven ik zou het ook niet zomaar geloven , en ook niet zomaar 1000 euro uitgeven aan een blok waar ik nog nooit bewijs van heb gezien

ik hoop dat ik morgen all foto's voor jullie heb
 
Wanneer is Zandvoort??

Dan mag die runner het tegen een Sonic opnemen ;)

mits de datum uitkomt natuurlijk....
 
Originally posted by PRO-RACE
ik weet dat jullie het moeilijk vinden om het te geloven ik zou het ook niet zomaar geloven , en ook niet zomaar 1000 euro uitgeven aan een blok waar ik nog nooit bewijs van heb gezien

ik hoop dat ik morgen all foto's voor jullie heb
Ik vind je btw wel serieus opkomen dus zeg niet gelijk dat je geen gelik hebt .. we zullen zien .. 1,5 jaar geleden zeiden we ook tegen Tino dat hij geen 19 pk kon hebben dus wie weet maar voor alsnog weet je mijn mening
 
Helaas dat is een vrijdag .. dan kan ik niet
en beantwoord mijn vraag eens waar je werkt?

Dan weten we snel genoeg of je de waarheid spreekt ...

hoop namelijk dat jij gelijk hebt en ik ernaast zit...

Zou leuk zijn...
 
Last edited:
ik heb in verschillende scooter zaken gewerkt, en ga binnen kort met een maat van een eigen zaak beginnen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top