Nieuw aankoop

Originally posted by baeron tuynheck
Hee wd 40 :P

Maar nu niet in de verleiding komen om te gaan sprinten met die nicht...

Neuh, ik ga deze cilinder echt toppie inrijden. De nicht heeft trouwens zijn cheape 70 vandaag er ook onder gezet. Hij houdt die cilinder maar 2 weken, en smijt hem dan weg. Want dan zijn ze ouwelui terug van vakantie, en ze vader moet er niet achter komen dat hij zo cilinder eronder heeft, want dan wordt ze scooter voor elk bedrag die zelfde dag nog verkocht.

Maar ok, die nicht heeft hem 5 minuten stationair laten lopen, en vol gas ermee. Geef hem groot gelijk...is toch maar voor 2 weken. Maar ik moet zeggen, het gaat best flink. Ben echt benieuwd of ik dat bij houd of inhaal. Moet eigenlijk wel...maar dan vlamt me scooter echt voor mijn doen :).
 
italkit staat bij ook op. Morgen rijd die van mij, blok enzo zit er weer onder, alleen gooide ik die vloeistof erin zonder zo'n boutje in die aansluiten daar boven op de cil kop te draaien. Dus als die gurt er weer uit en toen had ik geen zin meer. Maar goed mijn setup is voorlopig: Gilardoni 70 - 17,5mm - samba competition - rito as - c4 lagers, komt mhr2000 vario bij en 21mm.
 
tsjee, ik was om 23.00 weer terug van 5 km rijden met de scooter met een gangetje van 40, en ik dacht om 23.35: mja, nu is scooter weer afgekoeld, laat ik nog es 5 km rijden. Dus ik laat scooter warm worden, en ga met een gangetje van 40 á 50 lekker rustig rijden. Ben ik net 2 km van huis, gaat het plenzen :|.
Regende zo hard dat ik niks meer zag en moest stoppen. Onder tussen liep het water van me jas door naar me broek, en vandaar naar me schoenen....echt zeiknat binnen 1 minuut. Das een nieuw record van mij.

1025560365-1.jpg


Maar het rijdt lekker, met zo'n 4000 toeren rijdt ie al zo'n 50 km.h uur op de teller.
 
Inrijden sucks. Gewoon 10 20 km lekker rustig rijden. Effe je mengsel checken. daarna gewoon gaan vlammen. wel eerst warm rijden natuurlijk. Het maakt echt geen flikker uit of je hem inrijdt of niet.
 
Originally posted by Lieuwe
Ziet er leuk uit 8)

Als men Zip rijd wil ik sprinten :p
}

ok, is goed. Denk niet dat ik je bijhoud...
Maar we gaan elkaar zeker es een keer meten :).

BART#21 Inrijden sucks. Gewoon 10 20 km lekker rustig rijden. Effe je mengsel checken. daarna gewoon gaan vlammen. wel eerst warm rijden natuurlijk. Het maakt echt geen flikker uit of je hem inrijdt of niet.

Ik gaat deze cilinder dus lekker wel inrijden... Wordt de cilinder echt niet minder van, en met een gangetje van 60/70 km.h uur heb je de 500 km zo gehaalt.
 
Originally posted by Stevie
}

ok, is goed. Denk niet dat ik je bijhoud...
Maar we gaan elkaar zeker es een keer meten :).



Ik gaat deze cilinder dus lekker wel inrijden... Wordt de cilinder echt niet minder van, en met een gangetje van 60/70 km.h uur heb je de 500 km zo gehaalt.

Juist.. gewoon lekker toeren met een lekker zonnetje erbij, of snachts das ook relaxed, en dan effe wat dorpjes in de omgeving waar je neit zo vaak komt checken.
 
Originally posted by BART#21
Inrijden sucks. Gewoon 10 20 km lekker rustig rijden. Effe je mengsel checken. daarna gewoon gaan vlammen. wel eerst warm rijden natuurlijk. Het maakt echt geen flikker uit of je hem inrijdt of niet.

IDD, deze jongen heeft er verstand van, dit is echt de beste methode 8P |(
 
gewoon standaard kop er op houden,als hij niet bij het pakketje zit,gewoon '95 blijven tanken,en kijken of bougie werkt met 70,anders
een kopen met hogere verbrandingsgraad
 
Originally posted by runnerrrrrrrrrr
gewoon standaard kop er op houden,als hij niet bij het pakketje zit,gewoon '95 blijven tanken,en kijken of bougie werkt met 70,anders
een kopen met hogere verbrandingsgraad

Als je eerst het topic helemaal leest :| |(
 
Originally posted by runnerrrrrrrrrr
gewoon standaard kop er op houden,als hij niet bij het pakketje zit,gewoon '95 blijven tanken,en kijken of bougie werkt met 70,anders
een kopen met hogere verbrandingsgraad

Waar heb jij het nou in vredesnaam over? Heb inmiddels de bijpassende kop, en heb het boeltje al 60 km ingereden...

Tsjees....lees de topic anders es door voordat je wat post :|.
 
Eerste 200 km zit erop, en inmiddels is de km.kabel gesneuveld. Zou vandaag nieuwe halen, maar hadden ze niet op voorraad, en kan ik volgende week pas de km's weer bijhoude :|.

Maar ok, ik ben bezig met het afstellen van de caberateur.
Heb 17,5 mm dell'orto, en heb er sinds de Gilardoni erop zit een 98 sproeier ingedraait.

Hier rijdt hij dus wel mee, maar trekt hij stotterend op, en als ik 80 rijdt, en gas open gooit stotterd hij ook.
Nu heb ik net me luchtfilter schoongemaakt, en dacht: hmmm...laat ik es zonder luchtfilter proberen. Zonder luchtfilter heeft hij veeeeel meer power, en stotterd hij niet. Maarja, beetje veel lawaai, en niet zo goed voor cininder etc. Dus filter erweer opgezet, en luchtscroef helemaal open gedraait (valt er net niet uit :) ). Stotteren is iets minder, maar zonder filter rijdt hij toch wat beter en harder :).

Moet ik nu luchtfilter aanpassen, of andere sproeier erin (kleiner ? ).
 
ligt eraan wat je wil, in principe kleinere sproeier erin, maar je kunt ook wat gaten boren in je luchtfilter (creeert verbazend veel herrie btw:))
 
beter rijd je met het inrijden met een iets te grote sproeier, ik zou hem gewoon nog ff laten zitten, wanneer je de 500 km gehaald hebt gewoon met juiste sproeier kloten...
 
Niet normaal...wat een power.

Ik gister dus zonder luchfilter gereden, luchtfilter er na 500 meter weer opgezet, en toen wezen prutsen met luchtfschroef. Die heb ik dus veel verder open gezet.

Sta ik een half uurtje geleden bij me scooter, die stond warm te draaien, en ik dacht: nog es heel ff zonder luchfilter. En ik geef gas, en hele scooter schiet naar voren, verlies bijna controle, voor wiel gaat omhoog, en ik laat meteen gas weer los, en begin met een big smile naar de gast te kijken met de Beta Ark.

Ik ga dus op een mooi stil weggetjes staan, samen naast die Beta Ark gast, en ik geef vol gas, en die scooter blaast toch vooruit...jezus....! Wat een enorme acceleratie zeg...niet normaal. En heb nog niet eens afgestelt ofzo...

Ik kan alleen nog zeggen: mijn scooter gaat :W
 
Back
Top