nieuw blok + nieuwe speed cilinder getund door malossi

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mol
In het echt ben je zo liev.......
Ik blaas je gewoon loos, heb al een pisventje van 60kg gevonden 8)
[edit]
Rudi, vergeet niet om er wat langere vertanding in te doen trouwens :*
[/edit]
hehe 60 kg ach xander is al 2 maanden op dieet man weeg 25 kg ;) 8P

maareh ... denk je nou echt dat ik die lage vertanding zou vergeten ???

even regelen dat ik erheen kan dan wordt het wel weer vetjes niet dan ??
 
Hey laat het nou even open .. slotje kan altijd nog .. laat die jongen zich bewijzen.. kom eens met je echte naam en foto's man ... dan zien we verder of kom naar Zandvoort met dat gevaarte ..
 
Hmmmmmmmm.......................
Zien is geloven......
Voorlopig zie ik nix dus geloof er geen ene tering van.............
28pk nou wordt ie helemaal mooi.........

Btw gister zag ik jezus in de stad lopen ,samen met zijn ezel.........

-:-
 
T wordt idd tijd dat ie eens met foto's komt, want ik ben geloof ik de zoveelste die het niet echt vertrouwt.

Dit komt z'n reputatie ook niet echt ten goede, en die van z'n "toekomstige zaak".
 
*Geloofwaardige modus*
Het had zo mooi kunnen zijn
*Geloofwaardige modus*

Of niet, want bekijk het nou eens realisties, dan hebben we nix meer te doen, geen wegen te ontdekken, nooit meer hopen op een goed idee dat misschien nog eens zou kunnen werken.....

Dan weet je dat je toch "practies" niet hoger kan qua vermogen uit een 70cc.....

(of ben ik de enige die dat denkt?)

Dat hard rijden ben je toch zo zat, als ik op het laatst niet harder ga rijden wordt het saai en dan kap ik ermee denk ;)

Duss, voor mij hoeft het niet eens, maar het zou een leuke primeur geweest zijn van Pro Race.......

greets.
 
Last edited:
waarom deze niet closen , en mag Pro-Race weer een nieuwe topic openen maar dan enkel met fotoz ?? idee misschien ?
 
Lijkt me een leuke afsluiter, en een prima idee...

Meneer Pro Race, bij deze wordt je namens ons uitgenodigd om een nieuw topic te openen, wanneer er enig vorm van bewijsmateriaal ontstaat, waardoor je verhaal wat geloofwaardiger wordt...

Succes, en ik wacht met spanning af :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top