nieuw blok + nieuwe speed cilinder getund door malossi

• Thread starter Thread starter PRO-RACE
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
en bij zon blok/cilinder hoort geen op maat gemaakte uitlaat met zon vermogen ???

dusss

dat weet ik niet volgens mij gebruiken ze gewoon een speed uitlaat er voor

Dit is al lang geen V&A meer...

Wel interessant blijkbaar voor sommige mensen dus ik move hem naar Tuning Algemeen voor er wat offtopic bans hier vallen...

De pagina kan niet weergegeven worden.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u dient mogelijk uw browserinstellingen aan te passen.

:? pagina doet het niet?

Hier doettie ut wel. En er staat: Potenza max: 25 CV @ 14.200 rpm

en aangezien de rijders van ferarro best wel hoog rijden...lijkt mij die 28 pk een beetje raar. Tenzij ze gewoon echt de beste rijders hebben :)

Originally posted by PRO-RACE
dat is wat de malossi importeur tegen mij zij dat dat het meeste wat ze ooit uit hun zip hebben gekregen met zoon getund blok

Wie? En waarom zou hij jou die blokken verkopen, heb je een shop? Snap niet dat als je goed contact met iemand heb, je hem de Malossi importeur noemt.

Originally posted by Loserhond
Hier doettie ut wel. En er staat: Potenza max: 25 CV @ 14.200 rpm

en aangezien de rijders van ferarro best wel hoog rijden...lijkt mij die 28 pk een beetje raar. Tenzij ze gewoon echt de beste rijders hebben :)

En dat zijn dus DIN pk's, net als bij Koopmans...

nou het valt opzich wel mee vind ik ze zijn 1000 euro
maar als je naar de onderdelen kijkt wat die in de winkel kosten valt het wel mee

2 carter helfden 400 euro nieuw

1 speed cilinder 410 euro nieuw

en dan nog het tunen er bij

malossi heeft een zip met zoon blok en daar hebben ze 28 pk uitgehaald

je moet er makelijk 23-24 pk uithalen mits je de rest ook van malossi heb

foto's komen er aan en de levertijd is ongeveer 3weken

Ik vind dit eigenlijk nog steeds wel aso duur, of ben ik nou een schriep?

Op bepaalde sites kan ik aan nieuwe blokken komen voor 260/270 euro's :?

Een speed voor mina kost op scootparts zelfs maar 349,- euro's, en moet je voorstellen wat het in Italie kost :? (waar het toch vandaan moet komen?)

Is het een mogenlijkheid dat je zelf een blok kan opsturen of niet, en wat zou daar de prijs van zijn? ;)

grtzz, Jacco.

nee nu nog niet maar binnekork heb ik mijn eigen shop, maar het heeft niks temaken of ik een eigen shop heb of niet is kan ze gewoon bestellen

nee je kan geen gebruikte blokken opstuuren ze tunen aleen nieuwe blokken

INderdaad joor .. enne inderdaad hoe kom je aan de info??

En krijg je de garantie dat er een hoog vermogen mee gehaald wordt of stellen ze het zooitje niet af??

Enne de rest van de onderdelen die je moet gebruiken geven ze dat ook aan???

Voor als nog ben ik als gewoonlijk weer eens sceptisch over dit topic ;)

Dat zeg ik:

Zie de prijzen voor hoeveel wij hier dat nieuwe blok untuned hebben met een untuned Speed erbij (pia)
270,- (max!) voor een nieuw blok
349,- voor een Speed (pia)

Als dat zou worden aangeleverd zou jij het kunnen opsturen naar malossi Italie en zorgen dat het zo getuned wordt?

kan aan nieuwe blokken komen met speed cilinder en helemaal getund door malossi dus echt tot het uiterste getund kan er aan komen voor piaggio - en minarelli zit geen krukas of overbrenging (dit is geen grap want de meesten denken dat malossi aleen blokken tund voor pro racers en niet voor op de straat) deze blokken zijn ook niet in de winkel tekoop dus als je er intresse in heb pm je maar

En toen werd je wakker en bleek het allemaal 1 grote droom te zijn... Ik geloof er echt he-le-maal niks van.

Originally posted by The One
INderdaad joor .. enne inderdaad hoe kom je aan de info??

En krijg je de garantie dat er een hoog vermogen mee gehaald wordt of stellen ze het zooitje niet af??

Enne de rest van de onderdelen die je moet gebruiken geven ze dat ook aan???

Voor als nog ben ik als gewoonlijk weer eens sceptisch over dit topic ;)

ik krijg de garantie dat er een hoog vermogen mee word gehaald en weet ook dat het zo is want heb al een dna en een zip met zoon blok voorzien en die rijden echt hard de pk's die ze hebben weet ik nog niet want ze zijn nog niet op een test bank geweest maar die zip heeft wel kees van dijk zijn zip er uitgereden

de rest van de onderdelen zijn gewoon
mhr2000 vario
malossi torqdrive
malossi v-snaar
delta clutch
clutch bell
mhr/speed uitlaat
24-25-26-28mm carb +power filter
malossi eprom ontsteking
team 85mm krukas
paars/blauwe drukveer
2.5 tot 3.2 gram rollertjes

Wie rijden er dan op die DNA en die andere scoot??

enne wat is het adres om het heen te sturen ?? doe ik het gelijk .. maar als je me naait ben ik ook zo bij je ...;)

En geloof me ik ben geen lieverd dan ....}) Waar werk je eigenlijk... ik zie dat je scootermonteur bent dus.....

op die dna en die zip rijden 2 antiliane , wat wil je naar me toe stuuren dan?

Status
Not open for further replies.
Back