n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Echt lol :+

Hoorde van mn neefje verhalen dat ze bij hem op school beweren 160 te halen met een derbi etc etc.

Vroegah werd je scheef aangekeken en uitgemaakt voor noob als je zei dat je brommer 90 ging, nu maken ze dr alweer 160 van :+
 
Zou niet weten waar ik dit anders moet posten..

http://forum.scooterforum.net/forum/f109/carenzi-50-a-181700/

Weet ik, had al ervaring met die cilinder.
Zelfs een tnt cilinder van 26 euro houdt het al 2000 km uit.

Maar ik haal die carenzi voor de blauwe kleur.

Ik rijd zonder koelkappen.

Zeg ik dat ze stuk zijn ? Ik heb nog nooit een cilinder stukgereden :L

Ik koop cheap cilinders omdat ik nonchelant ben. Koud of niet dopje olie bij nieuwe cilinders inrijden doe ik allemaal niet aan mee.
En dan heb ik zelfs nog geen cilinder stukgereden.

Ken de persoon in kwestie verder niet maar...}:O
 
Ik kan best wel begrijpen hoor dat je een cilinder koopt vanwege de kleur :p En dat non chalante gedrag lijkt wel antiliaans, die gasten knallen ook als een malle met hun spullen en je zal zien dat hun spul nog aardig lang meegaat (dat idee heb ik altijd :+)
 
Niet op msn.. maar toch leuk..

iemand kwam een scooter kopen vraagt ie.. welke sproeier zit in de uitlaat want je hebt grote en kleine 60 & 80 ..

en een andere keer..

een jongen die moeilijk begon te doen omdat er geen kilometer teller kabel op zat...
terwijl het een aerox met sportstuur was en GEEN teller had...
 
haha die bovenste vind ik wel mooi, dan vragen ze iets doms, en dan zeggen ze ook nog een rede erbij (WANT je hebt grote en kleine...) wat het nog dommer maakt :p alsof ze even willen laten zien dat ze er wat vanaf weten
 
12 maanden geleden aan een turk omnia verkocht.
gewoon netjes gaat die nu zeiken dat die kapot is.
en nu ga ik zien!:7

 
Last edited:
Back
Top