oke...dit is niet normaal meer...ik wist dat er retarded personen rond liepen..maar dit gaat zelfs mijn pet te boven!!
Nou, omdat ik die verhaaltjes nogal verzonnen over vind komen.
Bedoel er verder niks mee :*
vind het nog wel meevallen hoor... Dames geven gewoon heel subtiel aan dat ze iets willen om op te zuigen +ralf+
@wouzzie : LOL 8P:winner:
naja ik wil ook wel wat goeds idd dus is dan ong 100euro cilinder/100-150 uitlaat(voor eentje met veel meer prestatie)/krukas idk anything about it/carb het liefst 28mm maar ik weet daar echt geen prijs van
wel weet ik dat ik het best allees van het zelfde merk kan kopen want een vriend van me had een aerox die 140 liep van alles verschillend en vloog toen na een tijdje in de brand want het was niet voor op mekaar bestemd. maarja malossi levert volgens mij wel goede prestatie maaarja dan kan ik volgens mij alleen een uitlaat kopen hahahastage 6 vind ik het vetst maarja iemand nog wat advies?
Ik word trouwens echt helemaal gestoord van dat ''Lol'' gedoe!8P
Dat doen echt super veel mensen opeens
Ik snap niet waarom je na elke grappige opmerking of gebeurtenis ''lol'' moet zeggen:+
Ik wil graag mijn scooter spuiten, maar waar kan ik in godsnaam verfbussen kopen? En wat is goed en wat moet ik zeker niet hebben?
Het is een Peugeot Vivacity en ik wil hem geel spuiten (geen idee of die info relevant is)
edit: Ohja, het hoeft niet perfect, ik heb liever dat het me niet zo heel ontzettend veel centjes kost....
Sorry voor mijn noob heid (??) maar wat is 2 continenten lak?
Of bedoelt die kerel een ander soort lak?
oh oke.
Bedoelt hij niet een andere lak?