n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

zip ging(gaat) 100/105 @ auto met enkelt yasuni R (en 17.5 std bij pia..)

en nee geen praatje

5 autos erachter gehad
opel omega,
chevy barreta,
caddilac sts
impreza
volkswaggie passat

altijd allemaal rond 100/105 @ auto op top

wel @ kin op dashboard mode en geen vleugje wind enzo:P

maarja weet niet of dat extreem is 108 met verticaal ofzo? nooit aan die dingen gebeunt

maar dat verhaal van uitlaat bocht aanpassen wtf.. :/

Ooit van gehoord dat auto's ook een afwijking hebben? Denk je echt dat scooter met std vertanding tegen de 100+ komt? Tsja, ik kom ook met mij scooter met teller bij de 120 ... doh, je mag wel blij zijn dat hij net 80-85 haalt.

Ooit van gehoord dat auto's ook een afwijking hebben? Denk je echt dat scooter met std vertanding tegen de 100+ komt? Tsja, ik kom ook met mij scooter met teller bij de 120 ... doh, je mag wel blij zijn dat hij net 80-85 haalt.

auto heeft echt geen 15 km afwijking :D

GPS geeft zowat altijd hetzelfde aan als je auto teller.. hoogstens 3 km verschil

kon het zelf ook amper geloven 1e x. alles ontgrenst 17,5 en yasuni pijp meer niet.
en zoals ik zei wel beetje voorover gebogen weinig lucht weerstand, geen harde tegenwind ofzo

mja jou woord tegen het mijne, see by yourself zou ik zeggen anders wordt het een eindeloze discussie.

moet wel zeggen dat die dan ziek veel (over?)toeren loopt te janken.. na 1km gaat 3e lampje van temp al branden en dan kap ik er meestal mee @ 80 graden.. mja hij haalde het wel :P rij het bijna nooit daarin tegen

Last edited:
Per auto is gewoon verschillend, als ik met me vaders auto rijd dan heb ik verschil van 5km/p met gps en de auto van een vriend wel 12.

Ik ben met eens met Nicolas, rest my case.

hahaha dat wist zon beunhaas mij ook nog wel te vertellen dat zijn aerox wel 120 liep op de teller;) dus ik er naast rijden met me DNA, jahoor 80-85 @ mijn teller... en toen had ik nog wel gas over;)

ja allemaal grappig idd maar wat nog grappiger is dat er mensen zijn die echt denken dat ze een camino met waterkoeling en een pijp(voor de rest alles standaard én een waterkoeling zonder pomp:L:p) 100+kmh lopen...

laatst nog iemand gehad die beweerde dat zijn camino 133kmh op de autoteller liep:rolleyes::rolleyes::L:L:L

als ik hun dan vertel dat ik een lange tijd geleden op een echte wedstrijd camino heb gezeten waar dus echt niks meer origineel aan was en dat ding amper over de 80 werkelijke km's/u ging vallen ze achterover en beweren hun dat die camino 'slecht opgefokt' was(grandioos als je weet dat de eigenaar 10+j ervaring had met het tunen van die dingen):W

ja allemaal grappig idd maar wat nog grappiger is dat er mensen zijn die echt denken dat ze een camino met waterkoeling en een pijp(voor de rest alles standaard én een waterkoeling zonder pomp:L:p) 100+kmh lopen...

laatst nog iemand gehad die beweerde dat zijn camino 133kmh op de autoteller liep:rolleyes::rolleyes::L:L:L

als ik hun dan vertel dat ik een lange tijd geleden op een echte wedstrijd camino heb gezeten waar dus echt niks meer origineel aan was en dat ding amper over de 80 werkelijke km's/u ging vallen ze achterover en beweren hun dat die camino 'slecht opgefokt' was(grandioos als je weet dat de eigenaar 10+j ervaring had met het tunen van die dingen):W

Echte wedstrijd Camino.. :D

Echte wedstrijd Camino.. :D

jah die kerel reed of had er wedstrijden mee gereden in een soort bromfiets klasse ofzo ergens iets(en ik denk ook nog in België dat hij toen reed).

was wel een indrukwekkende verschijning, meestal zijn camino's van die gammele bakken:p

@ Anne : lol jah dat is ook de enigste manier om die prestatie neer te zetten hahaha9||6:W

Back