n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Hahah ja dat is waar :P. Maar ja, vind sommigen dan wel heel brutaal over komen. Zelfdemet mijn scooter. Vraagt ie wat er op geboden is. Ik: laagste bod is 1300. Hij mij uitlachen en zegt 700/800 euro haal ik hem vanavond op. Heb hem duidelijk gemaakt dat dat mooi niet doorging en heb de scooter op het laatst verkocht voor 1400 euro....

Maar ja, ik vind van als je dat doet je het wel goed moet doen en niet als een een of andere lompe boer moet overkomen wil je het voor elkaar krijgen.

Doe ik idd ook altijd.
Als je laag begint dan kom je ook vrij laag uit. Als iemand 1400 vraagt ga ik geen 1300 bieden. Dan kom je er toch tussenin. Dus gewoon een hondertje of 2 lager gaan zitten. Ken die gast toch niet, kan mij niets verrotten. Denk toch aan mezelf+pippi+

Ja, maar als je dat wil bereiken moet je niet als een boer overkomen. Dus van het blijft toch 2de hands dit en dat. Tuurlijk je moet het spul afkraken maar wel in zijn waarde laten vind ik dan... En sommige komen gewoon echt te lomp over en dan kunnen ze gelijk de vinger krijgen van mij :P. Dan hou ik het liever nog zelf.

Sommige mensen he :W

----------

- yasuniR alu :) zegt:
DR70 met binnerotor en hpi toch ?

Wesley Moet weg ! Tekoop: PROJECTSPUL ?! zegt:
binnenrotor EN hpi nog wel :+

Ja zeker, dat kan gewoon hoor.
Ohw, wist ik niet..

Dan weet je het nu ;) Ik had een keer een mooie pvl met malossi bobineslang op me scooter..

Zozo, dat ging wel knallend zeker :D

Ging iets van 130. maar ik gaa eten !

laaatuurs.

Met 2de hands overal op wijzen wat slechter is dan verwacht of niet staat omschreven. Net als weelerdealers, die doet het altijd leuk.

Kom nog steeds wel eens gasten tegen die vertellen dat hun scooter 140 autoteller gaat. Ja echt gemeten dit/dat. Jaja oke:P Ga er ook niet meer op in.

- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: jo
- ed : jo
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: mattie van me heb gister zippie gehaald
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: kksnel
- ed : wat zit erodner?
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: stage6 racing max tuned (Ac) hpi 04 yasuni c20 24 vlak multivario deltaclutch power 1 as
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: die kill is geklokt op 145
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: ik ging ook blazen
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: is snelste scooter war ik opheb geblazen man
- ed : stage6 racing luchtgekoeld en dan 145?
- ed : knap
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt : max tuned he
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: ik geloofde et ook neit
- ed : kendie ook vliege?
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: totdat ik erop reed`
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: ik leunde er helemaal op
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: net als sprint
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: bene los
- Rutger jaja dat is nou een beest!! zegt: en hij bleef maar stijgen

JAAAAMAN:|

Last edited:
Back