This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Rockettuner, en dan ook nog in Breezer letters.

Ik weet niet hoe dat in belgie zit, maar hiet is dat zegmaar net zo fout als met je blote lus de supermakt inrennen.

Nee niks, maar die naam is in NL niet populair. Geen 1 naam met om de letter een hoofdletter is populair. De rocket (bws) is ook niet populair. En om tuner achter je scooter te zetten komt ook vrij laag over.

Het is totaal niet persoonlijk oid, begrijp me dus aub niet verkeerd.

gaan we beginnen over het "coolgehalte" van de nicknames ofzo :X
kan ik ook meteen over 100'den beginnen zagen ofzo, maar ik ben zo niet.
Dan nog eens mijn scooter beginnen afbreken :? , die in héél frankrijk quasi de best verkochte scooter is, vind ik echt laag.

Sorry, maar met zo'n onozele reactie tegen iemand uit het niets over zijn nick kom je voor mij zeer laag over man, echt. :L

als je mij dat dan wou laten weten, kon je mij even pm'en ofzo.

mag ik 1 reden waarom ook jij je hiermee moeit, thomassss?

Beter maken we hier gewoon een einde aan eer ik stop met vriendelijk te zijn.
Dit gaat me wel een beetje ver terwijl ik niet eens begonnen ben.
En nee, in belgie wordt je met enkele hoofdletters in je nick zeker niet als een breezah oid aanzien.

Laten we nu maar gewoon door gaan met dit topic, en het hierop houden, ok?

doe mijn een toppertje een een breezah ananas,hehe neej geintje da moet eigenlijk ook nix uitmaken je nickname,

Kansloos gedoe hoor... Zeuren over nicknames.. Zeker als je zelf nog een "." of 2 x een "s" in je naam hebt staan. Laat iedereen gewoon in z'n waarde: klaar.

Daarnaast vind ik het kopieren van hele msn gesprekken enorm kansloos. Zoiets ga je toch serieus niet lezen 8P?

En nee, in belgie wordt je met enkele hoofdletters in je nick zeker niet als een breezah oid aanzien.

Ja, in Belgie denken ze daar anders over idd.

Daarom neem ik Belgen altijd met een korreltje zout nofi hoor, ik vind het wel grappig altijd.

Wat belgen ook niet begrijpen is dat ze in nederland veel harder zijn in taal zonder de intensie te hebben om mensen te kwetsen! Ze zijn gewoon veel harder en recht door zee! Ook al spreken we dezelfde taal, culturele waarden zijn heel anders!

@ rockettuner.. kijk wat verder dan je neus lang is. Stephan is een reldumbo met zijn oortjes!

Kansloos gedoe hoor... Zeuren over nicknames.. Zeker als je zelf nog een "." of 2 x een "s" in je naam hebt staan. Laat iedereen gewoon in z'n waarde: klaar.
idd, volledig mee eens.
@ rockettuner.. kijk wat verder dan je neus lang is. Stephan is een reldumbo met zijn oortjes!

Thx voor de support jongens, voelde me hier al helemaal aangevallen en alleen

Maargoed, laten we gewoon doorgaan met die noob-ervaringen

Dit is niet normaal, mannetje meld me aan voor mijn scooter (@marktplaats, zonder blok moet er nog op etc.) hij is tom ik ben lee

hij zat stoer te doen over dat zijn vriendejs 90 reden enz dus zij ik in het vorige gesprekje dat dat allemaal afwijkt van de echte snelheid enz.

»] Tom *** zegt:
nee 90 egt
[»] Tom *** zegt:
ongeveer
[»] Tom *** zegt:
85/90
[»] Tom *** zegt:
hardzat
[»] Tom *** zegt:
mag um ook 120 late lope maar das te duur 1000 euro om um 120 te late lope als je ut goed doet schiet nie op
[»] Tom *** zegt:
en gaat telkes de krukas kapot
[»] Tom *** zegt:
vriend van mij had scooter liep 130
Lee A.C.A.B klaar met stageverslag, overmorgen VAKANTIE!!! zaterdag wokken + stampen in ww! zegt:
je krijgt er ook nog een ander motorblok bij voor als je sneller wilt maken
Lee A.C.A.B klaar met stageverslag, overmorgen VAKANTIE!!! zaterdag wokken + stampen in ww! zegt:
krukas gaat niet kapot als je een goede koopt
[»] Tom *** zegt:
2 kleer in een maand krukas van 170 euro naa de kloate
dan doet hij iets niet goed
[»] Tom *** zegt:
nouw,, 70cc c21
[»] Tom *** zegt:
en allemaal super snelle dinge
[»] Tom *** zegt:
snelle racekrukas
[»] Tom *** zegt:
da hoord nie kapot te gaan
[»] Tom *** zegt:
maar da ding da ree niet normaal
gasten met mhr speed of 2f4r cilinders en c30 rijden anders altijd gewoon lang met een krukas hoor, heb nog nooit geszien dat er daar binnen een maand 2 kapot gingen
[»] Tom *** zegt:
andere vriend van mij scooter liep 145 normaal,, en als die de nos gebruikte 165, die had ook paar keer kapotte krukas
zozo
[»] Tom *** zegt:
jaa die kerel die dan 145 ree die ging nu mhr cross onder legge
[»] Tom *** zegt:
gaatdie nog harder
wat voor cilinder reed ie mee dan
[»] Tom *** zegt:
uuhm da week zo nie
maar ff over die scooter
[»] Tom *** zegt:
70cc da wel
[»] Tom *** zegt:
ja?
wat wilde je er nou mee
[»] Tom *** zegt:
uuhm hoe bedoel je
was je er geinteresseerd in
[»] Tom *** zegt:
jaa
oke, je moet het maar laten weten dan
[»] Tom *** zegt:
ga je?
volgende week kwam toch de yasuni c31 uit
ja ff roken ben op mijn stage
[»] Tom *** zegt:
is c31 dur nog nie dan?
jawel maar alleen op de antillen
maar spreek je straks oke ?
[»] Tom *** zegt:
kun je nog heel ff wachte?
[»] Tom *** zegt:
ik moet zo leren
[»] Tom *** zegt:
heb proefwerkweek
ja ik ga ff 3 minuutjes roken
ben echt zo terug
[»] Tom *** zegt:
oke
[»] Tom *** zegt:
snel he;0\
[»] Tom *** zegt:
die ene moest nie

Eric.. bestel je nieuwe onsteking, krijg je er GVD 1 van K-STAR zegt:
kanker zooi
::Michel:: SBO #197 boekert GOFAST X-day's was echt superVET en 23 juni SBO sprint Meppel . zegt:
:nosmile:
pakketej binne
::Michel:: SBO #197 boekert GOFAST X-day's was echt superVET en 23 juni SBO sprint Meppel . zegt:
:X
GVD ONTSTEKING VAN K STAR
ik lees het
terugsturen
man man ik durfde amper t boutje aan de draa ie
verpakking niet eens los maken dadelijk maak je stuk
daarom zat t wss ook in extreem veel pakpapier

OMFG

Niet n00b maar altijd mooi die K-star verhalen