-=*MpM*=- 's SR Stealth

Jeen, benzine tank verzaagd :), moest ik aanpassen ivm de onderkap, het grote gapende gat is weer netjes dicht gepolyesterd :)

En ja, is weer benzinedicht :p
 
Nu je die tank hebt verzaagt, gaat die lelijke bobbel in die achterkap dan ook verdwijnen? Zodat het één strakke kap word? Dan zou ik hem veel mooier vinden, nu is ie niet echt geslaagd (vind ik ;))
 
ERhm, neej, nu past die pas goed, om die bobbel weg te krijgen heb ik:

1) nu geen zin meer in
2) het geld niet meer voor (polyester is aardig prijzig)
3) de tijd niet meer voor
4) lekker boeie :), zo issie vet vind ik, en met mij vele andere :p
 
Mja, ik heb een soort voetenplankie shit gemaakt van wat zeil wat over was bij de verbouwing bij een maat van me thuis...

Ik weet nog niet of ik het ga gebruiken hoor :), zeg dr is wat van!

Onderkap is btw bijna helemaal glad! Oftewel, klaar voor de spuuterd! 8P
 
Gheghe, moet ik natuuwlk wel ff die pic attachen :|

Aangepaste tank

1052330423tank.JPG



Voetenplank?

1052330446plaat.JPG
 
Mjaa arjan.. die achterveer.. jaja ik weet het hij is geil en veert beter dan jeweetwelwie 8).. maar staat die wel mooi bij je kleuren combo?
 
Mja, khad mayB beter voor een RS24 kenne gaan, maar....deze kostte me 100 eppo, en hij veert beter dan wie ? :p

Boeiend eigelijk!
 
haha.. je ex gF. noem haar naam maar ff niet :x.. ach je hebt nu al beters...

maar je bent goed op weg... ga mij strax @ msn maar ff mooi vertellen hoe je dat hebt gedaan met dat vlakken 8)
 
Als je dit kapje gebruikt:
1051795642accukapje.JPG

Dan kan je daar toch nooit licht door laten schijnen? Daar zit plastic achter...:?
 
:)

Jawel, dat MPM is afgedekt, in het plastic bakje wat onder dit kapje zit, komt een CCFL buisje van 10 cm...die geeft genoeg licht om dat MPM te laten 'gloeien' :)
 
Ey we gaan geen commentaar op dat kapje geven he :|
GVD me bier warm door geworden door t ge-etter om m zo te krijgen.

Tank is echt mooi gedaan Vass. Wanneer worden de kappen gespoten??? :*
 
Back
Top