-=*MpM*=- 's SR Stealth

Cker te weten John :)

Neem ws. de trein van 10:30, dan ff mn kapje ophalen idd, en bierdjez drinken 8)

Mja, ik ga dus voor een nette scoot...en volgens mij lukt dat wel aardig tot nu toe :)....

bedankt voor de reacties...


P.S; als John mij en mn scooter op komt halen vanuit Mokum, dan issie aanwezig @ Lely....zoniet..dan niet :(
 
The edited version zoals ie moet gaan worden...

TnQ Razma :*

aprilia_vassago%20copy.jpg
 
Hij word moooooooi arjan. :) ik hoop je @ lely te zien hoor.
Maar ik zou voor die poly heumeu andere kleur kiezen 8) maargoed. ;).

good job
 
Vet accukleppie, die V uitfrezen zal wel een kutwerk geweest zijn :) MPM is ook wel vet, kzou er wel wat gaas achter doen btw.
 
Thanks,

new idee.....


Ik doe een laagje polyester over dat MPM...dan doe ik in mn accubakkie powerleds (naja, met hulp van :D), en dan gloeit MPM zeg maar op in het donker :!, want 1 zown laagje is vrij dun, dus t schijnt er nog wel doorheen !
 
vass... komt er dan ook poly achter die V ?? lijkt me wel vet hoor. en wat voor kleur komt er dan 8er ?

edit : wat voor kleur led dan he :p
 
Geen polyesther Arjan. Kijk of je ergens gewoon een dun plaatje plastic kan ritselen. Dat wat je vroeger bij techniek gebruikte.

Een poly mat wordt niet echt mooi omdat je de vezels blijft zien.
Ik stuur je op MSN wel een pic hoe dat eruit ziet met poly.
 
heey!! die kleur wou ik ook :p, neej hoor ff flauw grapje.

ik vind jou scoot echt master man (Y) keep up the good work.
die tribel(of hoe je et ook schrijft) tekens die zijn echt vet staat goed.
1 kleine opmerking, ik van die tekens niet echt passen bij dat vassago, niet de zelfde style weetje maar als jij em vet vind dan moet je et cker doen ben benieuwt naar het resultaat.
 
Back
Top