-=*MpM*=- 's SR Stealth

Originally posted by JohnB
Geen polyesther Arjan. Kijk of je ergens gewoon een dun plaatje plastic kan ritselen. Dat wat je vroeger bij techniek gebruikte.

Een poly mat wordt niet echt mooi omdat je de vezels blijft zien.
Ik stuur je op MSN wel een pic hoe dat eruit ziet met poly.


T zit er al op :)

Enneh...met zown plastic plaatje zou niet gaan werken, omdat het er dan als het ware bovenop ligt, das niet mooi....en via de achterkant kan ook niet, want dan heb je weer zown inham waar dat MPM staat...

En dat licht erachter, dat moet alleen een gloed geven zeg maar...niet echt dat t fel wordt, maar gewoon, een wazige gloed, en door de verf die er ook nog eens opkomt, zie je vezels niet meer...ja, als je het tegen het zonnetje inhoudt ja..maar dat doet ik niet :D

Krisjuh, rode leds of coz :), fits the rest of the scoot...kapje wordt wit namelijk, achter de V komt rood gaas

enneh..

Funk-master, tnx, en dat vassago, tsjah, vind t wel passen eigelijk...:)
 
heb nog es aandachtig gekeken vass, vin het eigenlijk ook best wel mooi :$ het heeft wel wat.
wat bedoel je eigenlijk met dat teken met die pijl komt dat teken boven op je mono?
 
Originally posted by funk-master
heb nog es aandachtig gekeken vass, vin het eigenlijk ook best wel mooi :$ het heeft wel wat.
wat bedoel je eigenlijk met dat teken met die pijl komt dat teken boven op je mono?


Ja, dat is Razma dr ontwerp, ik heb dat Vassago gemaakt, zij de tribals....maar ik denk niet dat er iets op de mono komt :), iig niet dat teken wat zij heeft gemaakt...


Tha Dealer...tsjah :), dank je


Edit: Poly matje zit erop, goed gelukt, tevens heb ik die 2 groeven die op het accukapje zitten dichtgeplamuurd :)
 
1051831615frontlight.JPG


Koplamp zwart gespoten, tevens alle kapjes enz. beplakt met stickertjes wat voor kleur t moet worden 8P

Accukapje wordt aan gewerkt...

Remklauwen worden ook parelmoer wit, uitlaat ben ik aan het schuren/polijsten...

Alleen, ik heb hier een setje parelmoere knippers maja, ik heb liever carbonnen :), tevens moet ik mn chrome kickstart tegen een carbonnen inruilen...

Erh, mn carterdexel, wat voor kleur moet die worden?

Ik dacht zelf wit :)
 
Ik zou die r.a.w. glaasjes niet inruilen voor carbon glaasjes. Je moet gewoon blanke glaasjes houden, past veel beter bij de rest van de kleuren combo :p
Verder: chrome kickstart rood spuiten en carterkap wit
 
Mooi staaltje werk Arjan, echt heel mooi met die kleuren en stikkers!! Qua carb weet je hoe ik er over denk, zou toch iets tussen die 12 en 21 zoeken..
Maar dit project blijven we volgen, wordt vast en zeker erg vet:W !
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Ik zou die r.a.w. glaasjes niet inruilen voor carbon glaasjes. Je moet gewoon blanke glaasjes houden, past veel beter bij de rest van de kleuren combo :p
Verder: chrome kickstart rood spuiten en carterkap wit

Hoe lang denk je dat dat rood gaat houden als ik een paar keer moet kicken?

Als ik deze set raw's hou, dan heb ik 2 verschillende kleuren parelmoer, tevens heb ik al carbonnen remhandles en carbonnen R1 handvatten...




TnQ Werner :)
 
Lijkt wel een vissekop zo die kap :D

Misschien kan je je deksel dezelfde kleur maken als je blok. STaat misschien wel vet een compleet glimmend blok
 
Originally posted by JohnB
Lijkt wel een vissekop zo die kap :D

Misschien kan je je deksel dezelfde kleur maken als je blok. STaat misschien wel vet een compleet glimmend blok

Mja, ik wilde me blok gaan fixen in een soort chroomkleurtje :)

Maar mn deksel polijsten is geen optie, omdat er aanslag opzit wat je er gewoon niet af/uit krijgt...

Hmz, coaten is hier in de buurt vrij prijzig, doe ik liever een carbonnen kickert....
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Rood laten coaten :W Blijt wel een tijdje zitten dan hoor

ben ik met Arjan eens, dat blijft echt niet zitten... Heb het ook gedaan, grijs laten coaten en het begint na 2000-3000 km er bij stukjes af te gaan... Niet ernstig maar wel zonde!
 
Khad persoonlijk je koplamp niet zwart gespoten eerder parelmoer of donkerrood. Zwart past niet echt bij de rest vind ik. Maarja who am I :p
 
Mja, daar schijnt dan geen licht meer door hé, door die verf..en door deze wel :)

+ mn banden zijn toch zwart ? 8P

En neej Jungle, die vloog niet! :p
 
1051893979oo.JPG


Zo, vandaag blokje eronder gehangen, ontsteking gefixed, wat dingen vastgezet :)

Zo staat het gevaarte erbij, btw, die RMS veert über! :)

Onderkapje ziet er al geil uit al zeg ik het zelf!
 
Ja uiteraard :), die wordt parelmoer wit....

maar hijs nog niet af hoor, moet nog een keer plamuren en schuren :(
 
Back
Top