-=*MpM*=- 's SR Stealth

wow dit ziet er echt super veel belovend uit. 5 sterretjes voor de moeite allemaal al :* :p. ben heel benieuwd hoe het gaat worden. wat heb je er btw voor betaald toen je hem aanschafte? :\
 
Òp de tank heb ik eerlijk gezegd niet echt mn best gedaan omdat dit toch niet zichtbaar is :), gewoon gezorgd dat het overal goed dicht is :)!

Nou John, mn onderkap is af, nog 1 x plamuren en schuren dan issie klaar voor de spuiterij, na mn examens of de week ervoor breng ik mn kappen weg, maar ik denk erna :).

Ik had even een probleempje met de vario maar dat loopt allemaal weer perfect nu! Alles gesmeerd qua kickstart spul enz enz, loopt perfect! Nu nog die uitlaat vastzetten, elektrische shit aansluiten, benzine tank vullen, luchtfilter vastzetten, koelvloeistofslangen aansluiten en ff mn rad vullen...dan maar eens een bougie kopen :), en proberen te starten!
 
Originally posted by art`
wow dit ziet er echt super veel belovend uit. 5 sterretjes voor de moeite allemaal al :* :p. ben heel benieuwd hoe het gaat worden. wat heb je er btw voor betaald toen je hem aanschafte? :\


Thanks! :*


Ik heb er 200 euro voor betaald, dit was incl.

* braking oversizede schijf
* betor gasveer
* normale traanplaat
* MK pia uitlaatje
* Hebo giet 70 zonder zuiger
* Kapotte voorvork
* Kapotte voorkap
* Kapotte lichtunit (glaasje)

Toch een koopje dacht ik :)
 
Originally posted by Vass 8)
Thanks! :*


Ik heb er 200 euro voor betaald, dit was incl.

* braking oversizede schijf
* betor gasveer
* normale traanplaat
* MK pia uitlaatje
* Hebo giet 70 zonder zuiger
* Kapotte voorvork
* Kapotte voorkap
* Kapotte lichtunit (glaasje)

Toch een koopje dacht ik :)

Doe je toch beste netjes denk dat het wel wat wordt en niet je braking verkopen want die worden niet meer gemaakt :|
 
Heb je die Tank opgehoogd (inhoud vekleint).
Die monoseat is echt mooi, als je die nou eens op "grote" schaal gaat produceren, kun je best geld aan verdienen denk ik!
 
Ik heb de inhoud verkleint ja, door er een uitsteeksel af te zagen, dit gat heb ik vervolgens dicht gepolyesterd.

Die mono, is slechts een mal :), ik denk dat ik blij mag zijn als mn mono voor lelystad af is :)

Maja, who knows...tis iig erg arbeidsintensief, oftewel moeilijk om geld aan te verdienen :)
 
Originally posted by Vass 8)
Ik heb de inhoud verkleint ja, door er een uitsteeksel af te zagen, dit gat heb ik vervolgens dicht gepolyesterd.

Die mono, is slechts een mal :), ik denk dat ik blij mag zijn als mn mono voor lelystad af is :)

Maja, who knows...tis iig erg arbeidsintensief, oftewel moeilijk om geld aan te verdienen :)
.

Ach ja, 3 op jaarbasis moet te doen zijn:rolleyes: :D
 
om vervolgens tot de conclussie te kunnen komen dat je je eigen originaliteit ondermijnt.... Rijdt half vlissingen en forum met zulke onderkappen, geen kip die ze niet mooi vind en niet zou willen hebben namelijk:D Vind erg knap dat het je zo mooi is gelukt Arjan! Zou het zeker nie gaan verkopen:W
 
Hehe, heb je gelijk in Werner over dat ondermijnen...over dat niet of wel mooi vinden is niet aan mij om te beslissen alhoewel ik erg over mn onderkap te spreken ben! :W

Ben het eigelijk ook niet van plan want ik hou er niet van om non stop naar de gamma te rijden om nieuwe kwasten/hars/matjes/verharder enz :D

Onderkap is af, die mono heef @ the moment laagste prioriteit, eerst starten/spuiten, dan daarna maar eens kijken of ik nog de zin en tijd heb voor die mono :)
 
1052498398mpm.JPG


MayB nog 1 CCFL erbij

Thanks ² Eddie aka NoGood! :*
 
Ernstig Bruut !!!! Mjah zou der geen 1 meer bij zetten denk ik. Ik weet niet hoe het er in het daglicht uitziet, maar zo is het net een beetje gloeiende lava oid. Erg vet iig.
 
Tja ik wil is weten hoe het er uit ziet met de verf erop :)

(ik d8 ik had die 12V voeding ook bij jouw kunnen laten voor testen e.d. maar dat is schijnbaar niet nodig geweest ;))
 
Back
Top