-=*MpM*=- 's SR Stealth

1053528973DSCF0330.JPG


Temp metertje :)
 
Kappen worden deze week nog geschuurd, moest een andere spuiter vinden nog :(, dan worden ze weggebracht...

Hij liep al wel, maar mn keerring was eruit geschoten :|, dusja ....tis allemaal wat later dan verw8, nu maar hopen dat ik lelystad haal...zoniet, jammer dan :p

Tempmetertje heb ik gekocht van iemand, tis een zelfbouw apparatski :)
 
erhm, uitlaat, carterdexel, slakkenhuis en ophanging van mn uitlaat zijn geparelstraald...

Ik ben nu bezig met het plamuren van mn knippers in mn voorkap, zometeen ff afwerken nog, dan gaat alles in de spuitplamuur en naar de spuiter. Ik hoop het te halen, alleen...hij start niet meer, ik denk dat mn keerring eruit is :rolleyes:

Maja, als ie er maar goed uitziet , offie rijdt of niet dat maakt me niet uit, dat fixen we dan wel weer op Lelystad :)

Momenteel geen pics omdat mn ouders de digi meenemen @ vakantie..
 
k dan..ff wat pics....

1055365028DSCF0006.JPG


1055365075DSCF0009.JPG


1055365112DSCF0010.JPG


1055365147DSCF0001.JPG


1055365093DSCF0004.JPG


Zo dan...vrijdag naar de spuiter als ik het haal, moet nog 2 velgen schuren en nog wat kapjes in de primer zetten/afwerken...

Ciao
 
erhm, dis de primer :p:D

Maareh, t wordt gewoon wit/bordeauxrood

Het zou eerst parelmoerwit worden maar daar ben ik vanaf gestapt, t wordt gewoon wit met een beetje rood door de blanke lak, zodat er een rode gloed op zit :)
 
Originally posted by Vassago
erhm, dis de primer :p:D

Maareh, t wordt gewoon wit/bordeauxrood

Het zou eerst parelmoerwit worden maar daar ben ik vanaf gestapt, t wordt gewoon wit met een beetje rood door de blanke lak, zodat er een rode gloed op zit :)

Brute primer dan 8P

Ik vind de kleur zo ook wel netjes eigenlijk. :)
 
Back
Top