-=*MpM*=- 's SR Stealth

^^

Vanaaf gaat t gevaarte als het goed is in elkaar...hij rijdt nog niet, maar dat komt wel goed @ lelystad, drnet ff bezig geweest met van alles :p

Remklauwen moeten nog gespoten worden, voorvorkpoten ook.....en nog wat kleine dingetjes...zoals velgen terug halen van de straler (morgen) en een nieuwe ML 50 scoren....

Ik zal helaas alleen met gestraalde velgen @ lely zijn, omdat het coaten deze week niet meer kon gebeuren...

Mja, ik waarschuw alvast, foto's maken t mooier dan het is uiteraard, er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in, mja, voor 190 euro...
 
jaah het ziet er wel lekker uit vass. ennuhh... suc6 met die stickers plakken!
gebruik daar anders ff plantenspuitje voor met zeep ofzo en dan goed laten drogen.
ik ziet alles nog wel een keertje. :x
 
Leer eens nadenken dan. :|

gestraalde velgen rotten in no-time weg. En er staat in je verhaal dat je aanwezig bent in Lelystad MET gestraalde velgen. :|
 
Originally posted by Vassago
Mja, ik waarschuw alvast, foto's maken t mooier dan het is uiteraard, er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in, mja, voor 190 euro...

De kappen zien der eght PHAT uit, mag ik vragen wat je verstaat onder een paar schoonheids-foutjes? Druppers enz..??

En heb je dit misschien bij Paintzz.com laat spuiten, of bij een andere spuiterij ??
 
Originally posted by Xander
Leer eens nadenken dan. :|

gestraalde velgen rotten in no-time weg. En er staat in je verhaal dat je aanwezig bent in Lelystad MET gestraalde velgen. :|


Ooit gehoord van blanke lak ?

Met gestraalde velgen bedoel ik dus gewoon kale velgen, zonder kleur, niet zonder bescherming...
 
Originally posted by Mailz.nl
De kappen zien der eght PHAT uit, mag ik vragen wat je verstaat onder een paar schoonheids-foutjes? Druppers enz..??

En heb je dit misschien bij Paintzz.com laat spuiten, of bij een andere spuiterij ??

Kappen heb ik ergens anders laten spuiten, het spuitwerk is netjes gedaan op zich, maja, je houdt standaard schoonheidsfoutjes, vooral als je zelf gaat kloten met kappen met name met polyester en plamuur...

Zo zit er een klein scheurtje bij mn rechterknipperlicht :(, maja, t zit op een buigpunt hé.....dan heb je dat snel...

Sow dan, drnet ff voorvorkpoten & remklauwen gespoten, nog ff wat aangepast aan de voorkap en zometeen maar eens wat kappen erop gooien..
 
Originally posted by Vassago
Ooit gehoord van blanke lak ?

Met gestraalde velgen bedoel ik dus gewoon kale velgen, zonder kleur, niet zonder bescherming...

Kan je ze daarna nog eens laten stralen. :rolleyes:
 
Originally posted by Xander
Kan je ze daarna nog eens laten stralen. :rolleyes:

lul niet man je bent irrit verder geef ik geen commentaar op je. Anders ga je op je eigen naam zoeken en kan je het zelf nalezen je wordt moe van je zelf. en mijn blok is ook gestraalt en heb er niks over heen heb nog geen plekje gezien.

Mooi project vassie laat hem maar ouwe hoeren:D
 
toch kan ik het niet laten :p

Chaaf sow ?

1056051309DSCF0023.JPG
 
Ziet er PHAT uit Vassago .. eght .. jammer dat ik niet @ lelystad kan zijn ...

Pleaze up. die fotos sow snel mogelijk .. dis eght PHAT !!!
 
Back
Top