This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motorrijden #42

ik heb ook al wat oefentoetsen gemaakt.. constant 10 fout :X hehe dus toch maar ff leren denk ik

Morgen weer 2 uur rijden.. 2e les en al meteen alleen :+

Ik mocht de eerste les al meteen zelf rijden.. Dat was best wel ff wennen haha

Me theorie had ik ook moeite mee. Paar x 7 fout gehad.. 8P

Vandaag even lekker stukje wezen toeren en onderweg even 2 nieuwe fototjes geschoten.

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TMMGC63X.jpg[/ir]
[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KXIXFHX8.jpg[/ir]

Bij try-out ook meteen op de motor gestapt.
Wel ff wennen met wegrijden.
Na 3x wegrijden lukte het wel al aardig en pakte hij ook meteen de motor en ook beetje rondgereden enz op industrieterrein

Zo een motor kwam me gister voorbij.
Maar leek wat meer op die van wheelex
Met oranje met gepolijste velgen.
In het echt mooier als van plaatjes vind ik.
Echt wel mooie motor

Ik denk dat zo'n model z1000 grote kans heeft om mijn volgende motor te worden.
Alleen moet het dan wel zo'n punt gaaf exemplaar zijn zoals hierboven of als van Wheelex want er staat volgens mij ook een hoop rommel te koop.
Alleen jammer dat dat model tegen die tijd alweer 10 jaar geleden gemaakt is, hoge kilometerstanden enzo... Wel lekker goedkoop in aanschaf dan.
Voorlopig vermaak ik me nog op mijn zx6r en als die ontgrenst wordt kan ik daar ook nog wel ff mee vooruit denk ik

Last edited:
Bij try-out ook meteen op de motor gestapt.
Wel ff wennen met wegrijden.
Na 3x wegrijden lukte het wel al aardig en pakte hij ook meteen de motor en ook beetje rondgereden enz op industrieterrein

Mijn eerste les, gewoon zelf rijden uiteraard. Gelijk een wolkbreuk... fkkg stortregenen als en idioot

Ook fijn bij een eerste les haha

Had gelukkig lekker weer gister ochtend
Wel warm zo als je ff bezig bent die pakken
En toch 1ste x op zo een ding dus toch nog best ff spannend

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HNXFnllD2K4&list=UUJPLFkF8X6oOBVtorQ6Bo1Q&index=1&feature=plpp_video"]Piaggio zip 2000 100cc wheelies - YouTube[/ame]

Ja ik weet het.. helm

Gisteravond even een rondje mee wezen doen nog Kwam 2 mannetjes tegen onderweg van een jaar of 16/17 waarvan 1 ook met een zip 2000.

Dus ik met de motorzip, met spiegels, met topkoffer en een open pot helm op en een zwarte jas.. Dachten ze dat er een ouwe vent achter ze reed. Je had ze moeten horen toen ik ze in ging halen op mn achterwiel hahahah ''Yooooo check die ouwe man vriend, wtff!!!!'

Had eigenlijk de gopro ff op mn helm moeten doen

Ja dat is mooi, toen ik de SKR op kenteken ging zetten ben ik er mee naar het RDW in Roosendaal gereden, bromfietsplaatje erop, topkoffer en spiegels (om niet op te vallen), toen reed ik ook op met een groepje schooljeugd op 'snelle' Aeroxen. Schitterend toen ik hem even opentrok bij het stoplicht

Hahaha ja mooi is dat!

Ben helemaal benieuwd naar de gezichten als hij op motorkenteken staat incl een speedblok eronder en als ''racezip'' is opgebouwd Ben bang dat ik toch wel veel aandacht van de politie ga trekken.

Makkelijk te laten herkeuren met andere blok nummer etc? Mooiste is natuurlijk als ze je nergens op kunnne pakken.

Ik denk dat het niet geheel zonder riscio is. Er staat vaak genoeg op tjoeningmateriaal 'for race use only' of iets dergelijks. Dus pakken doen ze je toch wel denk ik.. Al is het niet op snelheid dan op je onderdelen die niet voor straatgebruik zijn.

Volgens mij heb ik Joshua(?) met die Buell in Eindhoven zien rijden. Reed een clubje van 3 Buells, aangezien er niet zoveel Buells rijden in NL dacht ik dat het miss om Joshua ging. Die dingen klinken trouwens onwijs gaaf!

Last edited:
Laatst een x met een jongen gesproken die met een 180 2t blok reed op een Zip100 frame. Die had daarvoor ook met een speedblok gereden, maar trok idd teveel aandacht van de cops, kreeg boetes voor geluid...Reed nu dus met een Malossi 172cc, 28 Keihin met schuimfilter, en Polini Maxi evo pijp met korte demper, en dat ging wel goed 8P