Motorrijden #42

Ik rijd met een RS125 achtige demper, maar het was me nog teveel herrie. Carbon airbox heb ik nu, scheelt de wereld. En ik laat nu een 48cm lange carbon demper maken, stille tweetakt + dikke power = :W

Je kunt je makkelijker er vrijer bewegen met textiel, makkelijk aan en uit doen ook. Ook vaak waterdicht gewoon.

Leren pak is wel veiliger en slijtvaster als textiel maar vaak niet geheel waterdicht en je doet hem minder makkelijk ''ff'' aan. Zelf ga ik met een race model motor rijden,vandaar dus ook voor een leren combi gekozen.

Zou ik met een toer/chopper oid gaan rijden zou ik zelf voor textiel kiezen.

Refit heeft best gave textielen pakken hoor... Ziet er absoluut niet oudbollig/gaar uit. Gewoon lekker sportief! :)

@ Arne, cafe racer wordt langdurig project dus wil na het lessen een 'moderne' motor kopen om te leren rijden en omdat het leuk is natuurlijk :).

Wil eventueel ook wel met de motor naar het werk gaan dan lijkt textiel me makkelijker. Textiel is ook wel wat goedkoper en misschien een betere keus nu voor lessen en dan kan er altijd nog een leren pak gekocht worden.

Er is wel fucking veel keus. Nog tips voor winkel die aankomende week een koopavond hebben? Moet voor de 31ste nog kleding hebben namelijk :P.

9 van de 10 keer kan de wel geloof ik hoor. Ik moet dit seizoen echt wat kevlar jeans aanschaffen, stap dan veel sneller op dat ding denk ik.

Niet zover ik weet.. Pepijn weet jij dat?

Ik ken Cees redelijk en mocht zijn eigen handschoenen iig wel lenen.

Of hij verder kleding heeft weet ik zo niet eerlijk gezegt, een vriend van me heeft nog wel textiel broek en jas. Als je zn nummer wil hoor ik het wel ff!

vandaag 2e lesje gehad van 2 uurtjes :+ mooi alleen gereden en me insturcteur er beetje achteraan getuft. Examen is iig aangevraagd :)

Zojuist eindelijk alle benodigde onderdelen kunnen bestellen (stufi..) om m'n GS olievrij te maken. Volgende week blokje eronderuit smurfen en daarna weer rijden! :#

Ik heb zowel textiel als leer, Leer is mooier en lekkerder. maar soms is textiel is gewoon makkelijker, heb ik gebruikt met lessen en als je ergens moet zijn kun je het makkelijker uittrekken.
Ik heb bij Motoport een Difi pak gekocht voor €250. Prima ding vind ik.

Van Rev it heb je ook mooie textiel pakken. Echter vind ik het wel een dure grap voor "erbij".

Edit: oh volgens mij bedoelt D.J. dat ook:p

Eerste echte rit gemaakt vandaag. 170km, lekker hoor. Later op de middag was het wel weer fris. Komt nu een lekker stuk lawaai uit mn motor met die ingekorte demper.

383568_294833107252131_100001763312732_714359_1851504240_n.jpg

Back