Motorrijden #42

Heb een brembo rempomp. die hendel is zwart. heb nog een kopp.hendel liggen die ingekort is. moet ff zwart gecoat worden. heb ook nog van die doppen voor in je stuur van rizoma. zwarte waveschijven en zwarte abrug plis remschakelset zouden wel vet zijn. miss ooit.

Michelin had wat kleiner moeten zijn of weg. maar zit onder de blanke lak. miss eens vragen wat spuiten kost. denk een eurootje of 20..

Vanmiddag even 'stoer' moeten doen door met 15000 toeren in m'n 5 langs een terrasje te vliegen waar maten een ijsje aan het eten waren. Sindsdien komen er dikke ploffen uit m'n uitlaat bij het aanremmen:D8P

(jaja, ik weet het, 15k rijden jullie constant etc enz...O-))

Vanmiddag even 'stoer' moeten doen door met 15000 toeren in m'n 5 langs een terrasje te vliegen waar maten een ijsje aan het eten waren. Sindsdien komen er dikke ploffen uit m'n uitlaat bij het aanremmen:D8P

(jaja, ik weet het, 15k rijden jullie constant etc enz...O-))

15.000 toeren in z'n 5? dus je reed zo'n beetje 240? oyeah

@ wokkel mis je geen stuurschakelaar aan de linker kant? claxon en knippers haha

idd nog wat kleine dingen en dan is die echt af, gave fiets..

Iemand bekend met "powerpoint" in tiel?
Ben sterk geneigd me me motor daar naartoe te trappen voor een powercommander en afstellen op testbank.
En eventuele extra goodies, in- en uitlaat.

Niet bepaald om de hoek voor me.
Wilde het toch wel wat dichterbij houden, maar kan weinig vinden.
Powerpoint is nog op redelijke afstand, maar ben niet bekend met de kwaliteit er van.

De mijne doet het weer eens niet. Heb 2 accu's, beide een nacht aan de lader gestaan en het dashboard gaat nog niet eens aan op contact. Accu's beetje dood dus.

Was voor zwaarte moet er in een 929? Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe varta gekocht van 8A maar die is nu al kapot.

@ William sr, toffe z1000! Zijn dat gewoon de orginele wielen zwart gecoat of? ZIet er in ieder geval gaaf uit!

@ Pepijn#205, Vet project! Maak je er ook nog een projectpage van?

GELUL.png

Back