Motorrijden #42

Ik denk dat we dat idd gaan doen, op basis van een ktm 520. Maar we houden dan gewoon het rfs 1 cillinder blok van de ktm :)

Zoiets als dit dus.
 

Attachments

  • RSD KTM 525 Cafe Moto.jpg
    RSD KTM 525 Cafe Moto.jpg
    124.5 KB · Views: 219
Ja, zoiets, supervet toch! Paar supermotard wielen erin, aangezien jij toch al een beetje bezig bent met dat soort motoren een goede optie :)
 
Je vergeet een usd fork :p !

Ik heb alleen de achterkant, het frontje en het voorspatbord zelf getekend. De rest is van een foto die JerryT gemaakt had, maar dan op internet ff omgezet naar een tekening en de rest ff weg gegumd met paint :D!

Uiteraard komt die er zsm in als de motor terug is van Gerard ;).

Edit: De radiateur en uitlaat zijn ook zelf getekend trouwens.
 
Ik had hem al zien staan. Een grote raceradiateur zou super staan, al wil ik daar pas later voor gaan kijken. Er zijn andere dingen die momenteel meer prioriteit hebben voor mij.
 
Waarom doe je alweer weg dan ? Je wou m toch verbouwen ?

Ja klopt, maar ik ben sinds kort aan 't werk en zoek een dagelijkse motor met minder kans op problemen. M'n koppige 35 jaar oude GS heeft daar geen sjoege van. Heb nu ook wat meer geld te besteden, dus het wordt dus een Fazer600, F650 of een TDM 850. Iemand ervaringen met een van de 3?
 
Ik zou de Fazer600 pakken, f650 vind ik kut dingen en de tdm's zijn ook niet bepaald probleem loos..

@ Gemonde wij hebben hier op de zaak nog een ktm 525 frame en blok. Zonder kenteken.
Ook nog wel een achter brug en kabelboompje etc etc
 
Ook de scooters ingeruild voor de motoren.

Ofja nog 1 zit ertussen in:


Maar toch ook een echte motor gekocht

De soes:




bevalt me 1000x beter dan een scooter !
 
Last edited:
Ik wil wel iets met kenteken jurjen, helaas.

Edit: Jurjen, zondag peelrit in handel?

Als jij paar dingen aan je frame verbouwd dan keur je hem bij het rdw toch gewoon opnieuw als custom. Doen er veel hoor.

Helaas zaterdag avond een feestje dus word beetje taai zondag, ga volgende week Markelo rijden. (afgelopen zondag Geesteren ook nog gereden)
 
Back
Top