Motorrijden #42

2s682mp.jpg

Mooi klote weer...

Reed rechtdoor een kruispunt over en een tegenligger sloeg linksaf, bellend en al en zag mij compleet over het hoofd. Kon hem net uitwijken anders was ik er frontaal op geklapt maar ramde daardoor een vangrail met daardoor de bovenstaande schade. De klootzak zag het ongeluk en peerde hem snel daarna. Geen kenteken kunnen zien en kon er niet achteraan omdat de motor niet meer startte. Wel een paar getuigen dus hoop op het waarborgfonds maar weet niet of dat gaat lukken..

Schade viel mee dacht ik maar is ook een hap uit het onderblok dus dat gaat flink wat geld kosten ;/

Fack kerel... stel teringlijers door te rijden... Echt te schurfterig voor woorden. Laatst ook nog even iemand op schade geattendeerd. Kenteken doorgegeven en via de politie is dit allemaal nog rechtgezet. Ineens hadden ze niks gezien :| en wisten ze van niks :|

Hoop dat het lukt via WBF!!

Nee idd! Vorige was wel een beetje mijn schuld maar hier kon ik echt niks aan doen. Zit nu zelfs te twijfelen of ik er niet gewoon in had moeten rijden dan had ik in ieder geval de motor vergoed gekregen maar dan zit je misschien met letsel.

Heb je het type auto en kleur? Dan kunnen ze toch wel iets uitzoeken adhv verzekering? Kan mij namelijk niet voorstellen dat de auto er schadeloos vanaf is gekomen?

Auto is niet geraakt inderdaad. Beetje reflex dat je die auto niet wilt raken maar daardoor klapte ik wel de vangrail in. Dan alsnog zijn schuld neem ik aan?

radiateur dus ook krom en een gat erin ?
ppfff wat een berg schade..

als ze dat soort mensen toch ooit vinden, moeten ze ergens aan een paal opknopen.

[IM//i42.tinypic.com/2s682mp.jpg[/IMG]

Mooi klote weer...

Reed rechtdoor een kruispunt over en een tegenligger sloeg linksaf, bellend en al en zag mij compleet over het hoofd. Kon hem net uitwijken anders was ik er frontaal op geklapt maar ramde daardoor een vangrail met daardoor de bovenstaande schade. De klootzak zag het ongeluk en peerde hem snel daarna. Geen kenteken kunnen zien en kon er niet achteraan omdat de motor niet meer startte. Wel een paar getuigen dus hoop op het waarborgfonds maar weet niet of dat gaat lukken..

Schade viel mee dacht ik maar is ook een hap uit het onderblok dus dat gaat flink wat geld kosten ;/

Godverdomme, dat is klote!
Probeer je zoveel mogelijk schade te voorkomen, draai straks zelf voor de kosten op. Ik zou hem tegen de auto aan parkeren. Een auto geeft nog een beetje mee, een vangrail niet kan ik uit eigen ervaring vertellen..

Auto is niet geraakt inderdaad. Beetje reflex dat je die auto niet wilt raken maar daardoor klapte ik wel de vangrail in. Dan alsnog zijn schuld neem ik aan?

Sowieso. Die lijer had gewoon beter moeten kijken. Net als het gros van alle andere wegmisbruikers. Er rijdt toch een partij labiel volk rond. Niet te geloven..

Godverdomme, dat is klote!
Probeer je zoveel mogelijk schade te voorkomen, draai straks zelf voor de kosten op. Ik zou hem tegen de auto aan parkeren. Een auto geeft nog een beetje mee, een vangrail niet kan ik uit eigen ervaring vertellen..

Sowieso. Die lijer had gewoon beter moeten kijken. Net als het gros van alle andere wegmisbruikers. Er rijdt toch een partij labiel volk rond. Niet te geloven..

juist ! hoeveel mensen er aan het bellen, smsen, make-uppen, neuspeuteren, ouwehoere zijn en daardoor niet op de weg letten is echt bizar tegenwoordig.
mensen die spontaan naar links of rechts komen omdat ze nog ergens af moeten enzo.

dat mensen ook gewoon het lef hebben en weg te rijden! je ziet het inderdaad nog vaak , bellen achter het stuur , waardoor ze de knipperlichten niet aan doen.. ze moeten er gewoon 500 bekeuring van maken , en bij 2e keer rijbewijs even een paar dagen innemen! voor het zelfde geld was het wel een frontaaltje geweest , en dan? sorry ofzo?

maar ook dingen als roken in de auto , klooien met de radio , of zoals ik gister zag , 1 die druk in de papieren aan het lezen was tijdens het rijden 8P

niemand is perfect maar een heleboel doen er gewoon geen flikker aan!

Ik heb zelf een keer iets soortgelijks gehad met de scooter, ook de auto ontweken en daardoor onderuit gegaan.
Bestuurder van de auto is nooit achterhaald maar heb wel een schadevergoeding van het waarborgfonds gekregen destijds.
Waarborgfonds wil ook het verhaal van getuigen horen dus ik hoop voor je dat je die nog kan achterhalen?

Ja die gegevens heb ik. Politie ziet het ook als misdrijf want hij is doorgereden na een "aanrijding". Hopelijk krijg ik wat uitgekeerd!

Back