Motorrijden #42

Had al ff n USA koplampje gevonden beter als de originele!
Net heerlijk ff een uurtje weggeweest, toch weer lkkr ff hoor!
2012-03-28193116.jpg


Kan ik hier trouwens nog iemand blij mee maken, is nog nieuw maar is mij net te groot(XL)
Kist bier en je ben de man
2012-03-26101455.jpg
 
Heb vandaag ook weer een motor gekocht.
Vorig jaar even een kleine uitstap gemaakt naar een Yamaha T-Max van 2007, maar is voor mij toch wat te tam.

Hieronder nog mijn vorige Hornet, beviel echt super, maar wilde nu wat nieuwers.

sam0779tn.th.jpg


Ben dus voor een nieuw type Hornet gegaan, hij is van 2009 met ABS erop.

54658510151423091440478.jpg


Ik vind het verschil zeer groot met mijn vorige Hornet, hij is in alle opzichten zeer sterk verbeterd.
Ik wil er in ieder geval kleine knippers opzetten, want deze zijn me echt te groot.
Verder op termijn een Akra-demper, vind dat persoonlijk de mooiste.
Ook wil ik nog rode velgstriping hebben, staat wel mooi vind ik zelf.

Ben er echt super blij mee:)



Waar gekocht? die motor komt me heel bekend voor, een klant van mij heeft exact zo'n Hornet 6 maand geleden in de prak gereden, motor was totall-loss en is afgevoerd naar een opkoper.

Als je me het kenteken mailt wil ik het wel voor je uitzoeken :) .
 
Had hem van marktplaats voor 6 tientjes, hagelnieuw.
Hier staat er nog 1;
http://link.marktplaats.nl/543795969

Net ff een heel stuk gaver ipv het oude model, daar is het glas veeel groter van..

Heb nu een senda koplamp op mijn stunter zitten, maar die lamp begint steeds te haperen en valt de pit nu steeds uit. Begin het wel wat zat te worden.

Helaas vind ik 75e net wat aan de dure kant, aangezien ik hem toch ga inkorten en nog laat spuiten. Kan hem wel eens 50 euro bieden.

Betreft die Hornet:
Laats op het werk ook zo'n ding binnen gekomen met schade. Die was wit. Maar vond het echt een vet apparaat. Tank was alleen beschadigd en wat kap werk. Viel nog goed mee te rijden.
 
Heb nu een senda koplamp op mijn stunter zitten, maar die lamp begint steeds te haperen en valt de pit nu steeds uit. Begin het wel wat zat te worden.

Helaas vind ik 75e net wat aan de dure kant, aangezien ik hem toch ga inkorten en nog laat spuiten. Kan hem wel eens 50 euro bieden.

Betreft die Hornet:
Laats op het werk ook zo'n ding binnen gekomen met schade. Die was wit. Maar vond het echt een vet apparaat. Tank was alleen beschadigd en wat kap werk. Viel nog goed mee te rijden.

Je mag mijn oude wel kopen...
 
Zal volgende keer wel zwaaien (rode Volvo C30 :p )

Vanochtend kleding gehaald. Broek en jas van Rev'it (textiel) en laarzen van Alpinestars. Ben er klaar voor :D
 
17 april moet ik voor m'n theorie. Ik zit net een boek uit 2010 door te bladeren, maar volgens mij klopt deze niet helemaal.

Er staat dat het theorie-examen 1 jaar geldig is, maar volgens mij is dit 1,5 jaar geworden. Daarnaast praat men nog steeds over 0,5 promille en 0,2 voor een beginnende bestuurder, ik weet niet of dit nog klopt.

Zijn er nog andere dingen veranderd waar ik ff op moet letten?

@ Wheelex: Dan heb ik jou ook al vaak zat gezien in Rotterdam. In ieder geval al heel vaak een Oranje Z zien rijden in de buurt van Coolhaven.
 
Back
Top