Motorrijden #42

heb t lieft een dikke 2 cilinder.. heb ook t liefst een rsv maar die rij ik meteen kort denk ik :P

Bandit is ook wel lache fietsje, alleen zo gedateerd met dat lange zadel. Had bij die swinkels ook een mooie kawasaki zxr750 gezien maar die is er sinds vandaag af :(

heb t lieft een dikke 2 cilinder.. heb ook t liefst een rsv maar die rij ik meteen kort denk ik :P

Bandit is ook wel lache fietsje, alleen zo gedateerd met dat lange zadel. Had bij die swinkels ook een mooie kawasaki zxr750 gezien maar die is er sinds vandaag af :(

Nou, zoveel sneller was mijn RSV niet tegenover mijn Srad 600. De RSV lifte net ietsje sneller het voorwiel op en het blokkeren van van het achterwiel bij hoge snelheid naar een lage versnelling was veel meer.

Ik ben toen begonnen op die RSV, maar ik moet zeggen dat ik het niet een heel fijne motor vond. De normale versie die ik reed was gewoon erg lomp, niet een bocht in te krijgen. Nu met de Srad gaat dat allemaal prima.

Ik hou wel een beetje van toerenbeuken maar zo'n 600 is echt bizaar gewoon :+

Zoals Vassago zegt. Maar goed eens testritjes maken :)

Natuurlijk zal het allebei verschrikkelijk hard gaan.

Stap dan ook eens op een 3cilinder zoals een daytona 675. Ik weet zeker dat je dan de r6 laat staan. Iig op motorisch vlak!

Ik had vergeleken met andere zip motorscooters qua prijs best wel geluk, dacht dat de veiling nog 6 dagen liep terwijl het maar 6 uur was en ik was rond 12 uur savonds aan het bieden ;) Dus hij was redelijk voordelig, nog wel 160 euro diesel verstookt en in het Kempinski Frankfurt ***** hotel geslapen :P (dacht nu we er toch zijn haha)

Hij is van december 2006, dacht normaal op kenteken zetten +/- 100 euro en dan nog bpm.

Ik heb hem via Ebay.de, of runners daar ook goedkoper zijn weet ik zo niet. Zou hem persoonlijk wel uit Duitsland halen ipv Kanaleneiland denk ik :P

Dat heb je sneller voor mekaar dan ik :P.

Dik hoor zo'n r6!
Ziet er alleen niet uit als je 1m 80+ bent. Zo klein als die dingen zijn :P

Volgens mij rijd het wel als een tiet!

Reed van de week een stukje op met dit:
[ir]http://i245.photobucket.com/albums/gg79/ginobartali/ducatipics002.jpg[/ir]

Gvd wat vet! :W

Wou dat mijne er nog zo uit zag:
[ir]http://farm7.staticflickr.com/6177/6189061362_b4500cfeca_b.jpg[/ir]

Moet 'm nodig eens poetsen na al dat winter weer :P

mijn buurman heeft zo'n ducati geval... wat een lawaai komt daarvan af zeg... verder word ik er niet warm van :P heb ik liever je kawa..

Hoewel een 1000 natuurlijk ook onwijs gaaf is, ik vind het in Nederland alleen niet nodig.

Compensatiefietsen.. :+

ben ik wel eerlijk, dit is het 3e jaar op mn fiets en wil komend jaar toch ook gaan kijken voor iets anders. Niet zozeer een 1000 maar een ander soort fiets, meer supersport ipv sport/tour. Dat rijdt toch net ff wat anders.

Mijn Movistar overkopen Vincent? :P

Zit binnen de 6 seconden aan de 100, dan moet je toch al met een aardige auto aankomen om een sprintje te winnen.
Snap ook wel dat als de begrenzing er straks uit is dat hij nog dubbel zo snel op de 100 zit8)

6sec! Godver, dat haalt mn auto bijna :D
Wat ben ik blij dat ik nooit 25kw heb hoeven rijden.. :P

Nou, zoveel sneller was mijn RSV niet tegenover mijn Srad 600. De RSV lifte net ietsje sneller het voorwiel op en het blokkeren van van het achterwiel bij hoge snelheid naar een lage versnelling was veel meer.

Ik ben toen begonnen op die RSV, maar ik moet zeggen dat ik het niet een heel fijne motor vond. De normale versie die ik reed was gewoon erg lomp, niet een bocht in te krijgen. Nu met de Srad gaat dat allemaal prima.

Maatje van me heeft er ook eentje gehad. Uit 2000 volgens mij. Was hard 'werken' volgens hem op dat ding. We hadden ook ff geruild, hij op mijn srad 750, ik op zijn rsv. Maar het is niet mijn motor..

@ Weksel, die verhalen over doodrijden etc zijn onzin. Het ligt allemaal aan je rechterhandje en je verstand. Mijn neef is begonnen op een blade. Het kan allemaal prima.

idd, als jij nu al van te voren weet dat je je niet kunt beheersen. zou ik al geen motorrijbewijs gaan halen :)
Ik weet van mezelf (en is ook gebleken) dat ik me aardig onder controle kan houden en ben meteen op een onbegrensde 600 gestapt. Dat is dan geen 750-1000 maar ook daar kun je je dood mee rijden..

@dennis:
dat is echt een super dikke fiets ja..
ruilen tegen een cbr600f3 ? :D

Idd, mooie fiets. Vandaag motor van dinnetje naar de dealer gebracht, die rijd een FZ6s, kreeg een FZ1s mee. Blijft toch wel lekker die sloot extra koppel :)

6sec! Godver, dat haalt mn auto bijna :D
Wat ben ik blij dat ik nooit 25kw heb hoeven rijden.. :P
Sinds wanneer heb jij er een M3 motor in liggen?:X
Overdrijven is ook een vak;)

Ik weet zelf ook dat 't langzaam is, wil de begrenzing er ook zo snel mogelijk uit hebben;(

Dik hoor zo'n r6!
Ziet er alleen niet uit als je 1m 80+ bent. Zo klein als die dingen zijn :P

Volgens mij rijd het wel als een tiet!

Reed van de week een stukje op met dit:
[ir]http://i245.photobucket.com/albums/gg79/ginobartali/ducatipics002.jpg[/ir]

Gvd wat vet! :W

:love: :love: :love:

Ben echt helemaal gek van zo'n fiets. Naast een Monster natuurlijk.

Jammer dat die sport classics echt amper te koop staan. Ben er wel voor aan het sparen :P.

Vind dr weinig aan... Trouwens weer hoogtijd om mn blade weer eens van stal te halen. Gewoon nog steeds niet gedaan :P schaamteloos

Back