Maar in de bergjes zit ik liever op een naked, wat koppel onderin is dan toch wel erg fijn. Sowieso vind ik duc's gewoon wat hebben, het blok, het geluid, de ellende
zag ik jou nou vanmiddag niet westkapelle uitrijden rond half 4, ik groette iemand met hetzelfde pak en motor, reed net zelf westkapelle in met de tsjik achterop
30 euro is echt DUUR. Als je met een los wiel bij S-G komt (zaak bij mij in de buurt) kost dat 7,50 en met volledige montage 15 euro's of zo. Ook als de band niet daar gekocht is.
Als je niet echt een 'gummer' bent, kan het flink lonend zijn om oude setjes circuitbanden van avondracers over te nemen...
De uiterste zijkanten zijn vaak redelijk bereden, het 'middenvlak' heeft nog dusdanig veel profiel, dat het wisselen van banden vaak flinke besparingen kan opleveren!
Heb ik nu ook. Het setje wat erop zat had 2 x circuit gezien. Ik kon een Diablo bandje overnemen voor 40 euro, deze heeft 500 wegkm erop zitten ongeveer.
ja dat soort dingen klinken goed kom je op MF ook nog regelmatig tegen.
banden de glad voor circuit maar perfect op de weg nog.
heb je kwaliteit banden voor een zachte prijs
Vass, je bent echt goed gek als je 30e gaat betalen voor het wisselen van een bandje, dat is echt 0,0 werk. Tis gewoon asociaal van die dealer, want zij vragen veel te veel voor hun banden.
Enrico, kun jij misschien uitleggen hoe het komt dat eigenlijk alle dealers in NL zo'n zieke prijzen vragen voor de banden? Worden ze genaaid door de importeur of hoe gaat dat?
Banden zit wel redelijke marge op(iig in bromfiets wereldje) maja, aan andere dingen valt soms minder te verdienen.. Maar het zijn gewoon de prijzen die de leverancier opgeeft vaak, dus het hangt niet van de dealers af..
Vass, je bent echt goed gek als je 30e gaat betalen voor het wisselen van een bandje, dat is echt 0,0 werk. Tis gewoon asociaal van die dealer, want zij vragen veel te veel voor hun banden.
Jij komt ook met een losse zak aardappelen bij de friettent met de vraag of ze die ff willen snijden en frituren, want ze hebben de frietpan toch aan staan ?
Gister mijn eerste echte lesje gehad op mijn eigen motor:W
Oefeningen gedaan op het industrie terrein.
Als je het kijken en een goede snelheid houden mbv. de achterrem een beetje in de gaten hebt is het lang niet zo moeilijk.
In een half uurtje kon ik achtjes maken met 1 hand binne de CBR afmetingen
Verder valt het me toch nog mee hoe leuk zo'n ER500 op 25kw trekken wilt