Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Dat slaat nergens op en dat weet je

Nou het is wel begrijpelijk dat een bedrijf extra kosten rekent als de banden ergens anders worden aangeschaft. En gratis montage bij aankoop is dan een deel service. Echter wordt het dan wel een beetje dat de banden iets duurder verkocht worden, en de montage ''kosten'' daar mee gedekt worden.

Overigens is het patat voorbeeld misschien wel een beetje raar:7
Zouden ze het doen tegen betaling? :P
 
Maar het is wel vrij loos dat de een er 30e voor vraagt en de ander 10 oid... Verder kan ik het me wel voorstellen dat ze er bij dealers geen zin in hebben om een dagtaak te hebben ana het wisselen van banden die ergens anders gekocht zijn. Aan de andere kant is dat wel weer een logisch gevolg van de enoooorme prijsverschillen.
 
Ja, maar 30 euro... Beetje te gek he. Uiteraard moeten we hierbij niet vergeten dat het Motoport (:r) prijzen zijn.
 
30 euro is voor het werk wat je aan een losse velg hebt ook veel geld, maar ik begrijp het wel.
 
Ja klopt, ik heb wel die route gereden. Maar er reden er zoveel, ik bleef zwaaien man. :D

dat is één ding wat zeker is, je bent tóch nog maar even wezen knallen :P?

edit: vass, beter meubel je je achterwiel er even af en ga je ermee langs tino, die rekent rete weinig, ook met het balanceren erbij...
 
Last edited:
Zo, net even eten gehaald met de motor. En gvd een dejavu! 2 auto's voor me, ik kijk of het vrij is, kom naar links. Wilde in gaan halen maar ik zag dat ventje in zn golfje gti ook om die auto heen kijken. Maar mooi weer naar rechts gegaan. Dikke lul dat het me een 2e keer gebeurt!
 
Ook al ga ik tussen de 2 auto's naar rechts en haal ik ze zo 1 voor 1 in. Dan was het met me ongeluk alsnog fout gegaan. Alleen altijd die kut auto's die denken dat hun de snelste auto's hebben die er te vinden is dus dat ze zo zonder te kijken naar links kunnen. Wie ter wereld zou hun nou in kunnen halen :rolleyes:
 
479gm03.jpg


Zo bedoel ik dus :D
In deze situatie boeit het dus geen reet of ik de paarse lijn of de groene lijn volg. Als die koekenblik niet spiegelt ben ik nergens meer..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top