Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Ik rij best veel hoor. Zolang het maar droog is eigenlijk. Moet alleen ff nieuw achterbandje laten monteren binnenkort. Heb nog een Diablo liggen hier.

Enrico, is dit een probleem als ik bij jullie kom met een achterband die niet bij jullie is gekocht? Hij zat namelijk bij de aankoop van mijn fiets inbegrepen. En wat kost dat ongeveer? Thanks :)

Geluid is wel nice ja, ben ik zelf ook wel over te spreken.

Ik moet om 4 uur gaan werken, tot 2. Denk dat de motor vandaag niet van stal gaat.


Ja ik kom alleen niet zo vaak in vlissingen. Woon in Middelburg. :P
 
Aangezien het vandaag zo'n mooi weer is, moest ik even mee gaan toeren:

43yt7hz.jpg


Toch wel jammer wanneer de motor nog niet klaar is :) !
 
Verzekering mag wel opschieten met m'n geld. Ik wil een nieuwe fietssss :D

Als iemand een mooie zwarte(!!) gsxr, r6 of zx6r ziet staan. Geef even een gil. Wel bij een motorzaak graag (ivm garantie)
 
Last edited:
Hee vassago,

zag ik jou nou vanmiddag niet westkapelle uitrijden rond half 4, ik groette iemand met hetzelfde pak en motor, reed net zelf westkapelle in met de tsjik achterop :)
 
Idd, de Monster 800 is gelijk aan de SV650... Vandaar ook dat ik zei dat je de M600 of M620 zo zat zou zijn... Gixxer al verkocht? :)

ik moest t toch ff meemaken om t te geloven ;) Gixxer is er nog, wel grappig om te zien dat bij goed weer er altijd weer reacties zijn :P Mja de een wil zn auto inruilen en blabla. Ik ga voor de zomer wat lager met de prijs want dan moet ie sowieso weg ivm stage in t buitenland.

Hehe oke, ik dacht dat je juist perse een 600 wou :)

Eerst wel ja, dat klopt.
 
Donderdag nog 2 lessen, vrijdagmorgen om 9 uur nog een les en daarna examen :p

Moet het gvd wel in 1x halen :X, wordt steeds mooier weer :P
 
tijdje terug was ik bij erik op t werk, nog ff wat foto's geschoten +ralf+

ZX10-R met akra's :)

zx10rmotoport3og0.jpg

zx10rmotoportyt6.jpg

zx10rmotoport1pj7.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top