Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Paauwenburg btw.

[ir]http://www.zeekoe.net/vass/87h.jpg[/ir]

Heb je fiets niet zien staan Parle, wat voor kleur wordt tie?
 
goeie vraag, zit nog te twijfelen om hem qua kappen e.d. om te bouwen, ander kontje, andere topkuip enzo... of ik laat hem zo en verkoop m over een tijdje om een andere fiets te halen, deze heb ik echt als beginnersfiets gekocht.
 
Nee, rij niet vaak zulke ritten. Maar als het dit weer is dan ga ik dat zeker wel vaker doen :p

Btw, vass is door een mercedes geboekt :X
 
Van:
2zgf8mc.jpg

Naar:
3ymcy6r.jpg


Ding wordt steeds mooier :)

Dingen wat ik er de afgelopen 2 maanden aan gedaan heb:
Middenbok verwijderd, spatbord ingekort, nieuwe koplamp, laser uitlaatje, paar delen laten stralen en opnieuw gespoten, tankpad gemonteerd, uitlaatbochten gelakt, nieuwe knipperlichten , valbeugels eraf gehaald.

To do:
R1 achterlicht monteren ( 99 model dacht ik)
25kw laten maken (volgende week)
Grote beurt en nieuwe achterband (net voor de zomer)
Nieuwe voetstepjes
Nieuwe spiegels halen (volgende week)
 
Last edited:
Nee, rij niet vaak zulke ritten. Maar als het dit weer is dan ga ik dat zeker wel vaker doen :p

Btw, vass is door een mercedes geboekt :X

fuck off :D

ik vertrouw het niet als ik 225 rijd en dat die lulhannes voor mij in zn stinkdiesel telkens zijn rem aantikt. Dan hoef ik er niet per se voorbij of achter te hangen.

*hapt*

Hele vooruitgang die GS.
 
Et voorkapje geeft em een behoorlijke brommerlook . Ik vind het niet zo mooi eigenlijk .

DvO en Vassago : Hele toffe bikes en nette pakken :W.
 
Dat was ik dan ja Bounkass. Volgende keer ff zwaaien, ik zwaai wel terug. :p

Zip; thanks.

Leuk dagje zo, alleen hopen dat het stil blijft uit Leeuwarden. :p

Hahaha , ja maar wanneer zie ik je nou nog een x rije. Ik kom wel een x je motor tjekke. 8) En jou. :*

// edit : @ Vass. : Dit moet ik zeggen ; dat geluid ! :eek: :~
 
Hahaha , ja maar wanneer zie ik je nou nog een x rije. Ik kom wel een x je motor tjekke. 8) En jou. :*

// edit : @ Vass. : Dit moet ik zeggen ; dat geluid ! :eek: :~

Ik rij best veel hoor. Zolang het maar droog is eigenlijk. Moet alleen ff nieuw achterbandje laten monteren binnenkort. Heb nog een Diablo liggen hier.

Enrico, is dit een probleem als ik bij jullie kom met een achterband die niet bij jullie is gekocht? Hij zat namelijk bij de aankoop van mijn fiets inbegrepen. En wat kost dat ongeveer? Thanks :)

Geluid is wel nice ja, ben ik zelf ook wel over te spreken.

Ik moet om 4 uur gaan werken, tot 2. Denk dat de motor vandaag niet van stal gaat.
 
Ik rij best veel hoor. Zolang het maar droog is eigenlijk. Moet alleen ff nieuw achterbandje laten monteren binnenkort. Heb nog een Diablo liggen hier.

Enrico, is dit een probleem als ik bij jullie kom met een achterband die niet bij jullie is gekocht? Hij zat namelijk bij de aankoop van mijn fiets inbegrepen. En wat kost dat ongeveer? Thanks :)

Geluid is wel nice ja, ben ik zelf ook wel over te spreken.

Ik moet om 4 uur gaan werken, tot 2. Denk dat de motor vandaag niet van stal gaat.

Met de motor naar je werk. Of kan je hem daar niet fatsoenlijk stallen :)?

Wat doe je trouwens dat je van die rare tijden maakt :p?
 
Ik was gister aan het touren op mijn puch mv50, (chill gangetje van 40 8)). Kijk ik achter me... zie ik in de verte 2 gixxers aan komen.

Maar die reden ook echt heel rustig... Ineens trekken ze naast me vol op. Viel bijna van mijn brommer af :D Wel eng geluid als je ernaast rijdt 8P
 
Enrico, is dit een probleem als ik bij jullie kom met een achterband die niet bij jullie is gekocht? Hij zat namelijk bij de aankoop van mijn fiets inbegrepen. En wat kost dat ongeveer? Thanks :)

Probleem is het niet, alleen hanteren wij hiervoor wel een speciale prijs aangezien we het ook niet willen stimuleren dat iedereen goedkoop zijn banden koopt en ze er bij ons omheen laat leggen.. 30 euro kost het per velg.
 
Met de motor naar je werk. Of kan je hem daar niet fatsoenlijk stallen :)?

Wat doe je trouwens dat je van die rare tijden maakt :p?

Hmm, op zich kan het wel maar ik moet een maat ophalen die ook moet werken.

Ik werk nu tijdelijk in de haven, auto's rijden. Op zich wel chill werk, rond de 90 euro voor een nachtje (van 10 tot 6) en op een dag als vandaag maak je 8uur 200% en 2 uur 150%. Goed voor zo'n 150/160 euro.

Als ik weer een vaste baan heb, probeer ik altijd nog een weekenddienst mee te nemen, dat is dus sowieso 150 of 200%. Dan heb je wel leuke verdiensten per week. 8)
 
Probleem is het niet, alleen hanteren wij hiervoor wel een speciale prijs aangezien we het ook niet willen stimuleren dat iedereen goedkoop zijn banden koopt en ze er bij ons omheen laat leggen.. 30 euro kost het per velg.

Ok perfect. :) Dank je wel.

Speciale prijs kan ik goed inkomen.

/edit; die 30 euro is al de speciale prijs of is dit de normale prijs?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top