Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Meer gas geven is de oplossing, dan ben je er al voorbij voordat hij maar aan zn stuur kan trekken :+


Ik hang erachter, knipperlicht aan. Schakel terug. Motor maakt een TERING herrie. Mannetjes voor me denken w0000ttt. Geef ik nog 2 keer gas. Schakel ik weer een versnelling terug. BLAAS ik em voorbij
 
Nja mn pa reed mee deze keer en die zag het gebeuren, dus hij ging precies in de auto diens linker spiegel rijden. Flashde een keer en ging toen voorbij, geen probleem.. Zo doe ik het dus ook voortaan als ik het niet vertrouw :)
 
Mensen wat ik goede basis voor een leuke streetfighter die redelijk o p 25 kw te krijgen (zo te kopen :p) is maar ook onbegrends nog leuk is.

behalve een gs500 zijn er te veel van
 
Dat friet voorbeeld is exact hetzelfde en dat weet ik :)
Als ze extra geld vragen voor het monteren van een niet bij hun gekochte band vind ik dat heel normaal..

Jep natuurlijk, maar als je absurde bedragen gaat vragen omdat je eigen prijzen al bizar zijn, dan ben je fout bezig
 
Je hebt toch een sound uit die motor? Of niet soms? Gewoon zorgen dat ze je horen. SIMPEL

Zo'n gastje in z'n golfje 2 GTI die lekker niet om zich heen kijkt wanneer hij gaat inhalen met fiftie die uit z'n speaka's pumpt met 130db hoort jou echt niet als je achter hem rijdt :p

Misschien ook wel... ik zou het iig niet erop wagen.
 
Tja, het blijft een feit. Des te meer een reden om alerter te zijn op de motor...

Ik denk dat iedere motorrijder dat wel weet... Het word ook met de paplepel ingegoten bij het lessen..

"wees er van overtuigt dat het verkeer je als motorrijder niet ziet". Zorg dus altijd voor voldoende uitwijkmogelijkheden, en zorg dat de andere deelnemers je gezien hebben voordat je verdere actie onderneemt.

Hoe vaak ik al "niet" of "telaat" gezien ben, in de 3500 km die ik op de Srad heb gereden is op 2 handen niet te tellen....:X
 
997734


het gebeurt zelfs de beste.... (in de trant van: best opgeleide motorrijders)
 
Ik heb niet zo absurd veel last van mensen die me niet zien eigenlijk.
Komt wel voor, maar van die near-miss situaties heb ik niet vaak.
 
Near-miss is het ook niet..

Maar wel dat je gewoon merkt, dat ze je niet gezien hebben, of dat ze hun inhaalactie afbreken, niet gespiegeld hebben etc etc..

DvO: herrie is goed... laten bleren die blokjes :)
 
Ik had t vanmiddag ook, ik rij op de snelweg, gast komt invoegen, kijkt dus echt totaal niet met invoegen. Nu dacht ik dat al, dus ik was wijs een stukje opgeschoven. Rij ik naast m, ik zwaai even, die gast schrok zich een hoedje. :D
 
Met die fiets waar ik nu mee rij hoef ik eigenlijk niet zo bang te zijn dat ze me horen. Wat maakt dat ding een herrie :X
 
Near-miss is het ook niet..

Maar wel dat je gewoon merkt, dat ze je niet gezien hebben, of dat ze hun inhaalactie afbreken, niet gespiegeld hebben etc etc..
Och, als ze hun inhaalactie afbreken hebben ze me nog op tijd gezien, hetzij net...
En als je idd wat ervaring hebt zie je meestal ruim van tevoren wie je gaat zien of niet, best handig.
 
Ik merkte gister dat bij wat harder doorremmen mijn schijf wat geluid begint te maken. Beetje zingen zeg maar. :p

Iemand een idee hoe dit komt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top