Daar hoort een verhaal bij!Mijn beste prestatie was dat ik na 10 dagen mijn rijbewijs al weer kwijt was:#
Omkukkelen heb ik gelukkig nooit gedaan *D Degene waar ik mee reed, deed het des te meer. Zelfs op het examen 8P
Ach ja beter met je lesmotor plat dan met je eigen motor
Omkukkelen heb ik gelukkig nooit gedaan *D Degene waar ik mee reed, deed het des te meer. Zelfs op het examen 8P
Ach ja beter met je lesmotor plat dan met je eigen motor
Ik haalde mijn motorrijbewijs en had dezelfde dag geen tijd om te rijden. Die dag erop brak ik de ringvinger van mij rechterhand. Moest gespalkt worden, dus kon niet rijden. Na tien dagen dacht ik, fuck het maar, ik ga er gewoon mee rijden. Ik reed langs een maat 7km verderop die ook z'n rijbewijs had gehaald maar die kwam uiteindelijk niet mee. Toen wilde ik eigenlijk naar een provinciale weg (kanaalweg richting Beverwijk). Dan moet je via een industrieterrein waar je maar 50km/u mag. Het was 's avonds 20:00 en die rechte industrieweg zonder afslagen was leeg én mijn motor was warm 1+1 = 2}). Helaas, twee agenten stonden verdekt opgesteld en laserde mij op 105km/u...Daar hoort een verhaal bij!
OMG wat zie ik nu weer op het internet8P
Ik ben toch bezig m'n blok te reviseren? vrienden van mij, het groepje waar ik normaal mee rijdt is stiekem gefilmd hier in de bossen8P ik was dus niet mee:W
Whaha ik lach me krom, die tieves varkens ploegen het hele bos om en die gozer maakt zich boos om wat sporen whaha
http://www.destentor.nl/regio/veluw...umenten-wil-actie-tegen-illegale-crossers.ece
Ik haalde mijn motorrijbewijs en had dezelfde dag geen tijd om te rijden. Die dag erop brak ik de ringvinger van mij rechterhand. Moest gespalkt worden, dus kon niet rijden. Na tien dagen dacht ik, fuck het maar, ik ga er gewoon mee rijden. Ik reed langs een maat 7km verderop die ook z'n rijbewijs had gehaald maar die kwam uiteindelijk niet mee. Toen wilde ik eigenlijk naar een provinciale weg (kanaalweg richting Beverwijk). Dan moet je via een industrieterrein waar je maar 50km/u mag. Het was 's avonds 20:00 en die rechte industrieweg zonder afslagen was leeg én mijn motor was warm 1+1 = 2}). Helaas, twee agenten stonden verdekt opgesteld en laserde mij op 105km/u...
ja NK enduro of op een appart crossbaantje (nederland zit er echt vol mee)
natuurgebieden is imo ook niet echt gepast
Als ik een sm had zou ik ook overal langs knallen en waar ik langs wou/kon knallen.
Daar is zo'n ding voor
Zit er nog steeds aan te denken om er 1 bij te kopen. Alleen moeilijk hoe en wat etc.