This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Onder de slome rijders, doen we dan ook een Supermoto meet

Zodat we niet harder hoeven te rijden als 120 en meer bochten zijn dan rechtdoor
 
Onder de slome rijders, doen we dan ook een Supermoto meet

Zodat we niet harder hoeven te rijden als 120 en meer bochten zijn dan rechtdoor

Ik denk dat als je een bochtige weg hebt in de ardennen een SS nog niet eens sneller hoeft te zijn hoor.. Collega's van me gaan wel eens rijden, daar zitten ook flinke verschillen tussen de motoren. Gast waarmee ik het laatste jaar heb samengewerkt heeft een sp1, hij moest echt alle zeilen bijzetten om een BMW toermotor met 70pk bij te houden Moet ik wel zeggen dat die gast met de BMW een lompe boer is die in elke bocht dat ding aan de grond rijdt, zat eens achter em met de auto, niet normaal zeg

En zo'n rit lijkt me ook erg vet ja Wie weet, als ik m'n rijbewijs heb...
 
Tja ik rijd dan waarschijnlijk ook wel weer met stuntvertanding.. dus hoge top zit er niet in.. maar bochtenweggetjes en 100 km/h wegen gaan prima.. zolang er maar niet snelweg geassblast word
 
Hoeveel cc is dat dan? Niet heel veel aan het uitlaatbochie te zien. Overigens nog nooit gehoord van dat merk, zal iets met Ducati te maken hebben?
 


Yeah, luchtfilter, oliefilter, olie en remvloeistof. Ook eens op zoek naar iridium bougies.

Evo pijp was wel een mazzeltje, die van 375 staat al vrij lang op mp. Is van ene zichthuis @mf. Hou aprilia-riders in de gaten zou ik zeggen, daar wordt redelijk wat aangeboden.
 
@Vass: Van die verloopstukjes wordt altijd gezegd dat je ze er af moet halen, omdat anders je ventiel kan scheuren...

Volgens mij maakt het niet zo gek veel uit zolang het uiteinde maar in het midden van de velg staat. Staan ze naar buiten gericht, dan gaan ze volgens mij idd scheuren.
 
Yeah, luchtfilter, oliefilter, olie en remvloeistof. Ook eens op zoek naar iridium bougies.

Ik hoorde/las (een van de twee) laatst dat die iridium bougies helemaal niet beter zijn en er niet echt een punt is die dingen te kopen ofzo. Zal nog eens kijken op motorforum of het daar ergens stond. Verder doe ik hetzelfde als jij, misschien ook koppelings vloeistof even nakijken. Om een of andere onverklaarbare wijze daalt dat niveau heel snel bij mij.

125 cc

en de ducati 916 is gebaseerd op dit model

Ziet er wel geinig uit, vraagprijs is wel wat hoog imo.
 

Zal wel een lekje zitten dan ergens lijkt me....


En iridium bougies kan wel een pluspuntje zijn voor je motor hoor
Als je een 2 pitter hebt, is het al helemaal niet meer zo duur itt een 4 cil. Dus ja waarom niet ?
Feit is dat ze sowieso langer meegaan. levensduur volgens de fabrikant is 60k
 
Status
Not open for further replies.