This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Het is gewoon diep triest als je op die manier gaat lopen huilen omdat je het niet kan winnen.. Maja he, japanners...

Daarom, maar het is natuurlijk niet echt des WSBK.
Die RSV4 ziet er ook gewoon uit als een Motogp bike.
Het is logisch dat straatmachines daar heen gaan, maar nu is het andersom.

Bmw doet idd hetzelfde.
Appie wint niet nee, maar in je eerste seizoen (voorlopig) gelijk al om de eerste plek meestrijden is opvallend.

Het was toch altijd; een straatmachine pakken en die aanpassen voor WSBK.
nu is het een WSBK bike maken, en verkopen.

Wat zeurt iedereen nou over de aprilia RSV4 en R1 big bang Ze houden zich toch gewoon aan de regels.... die regels zijn er niet voor niks. Zolang de andere fabrikanten de regels niet 100% benutten, en daardoor trager zijn, moeten ze gewoon niet zeiken.

Wie slim is rijdt vooraan blijkt maar weer.

Hahaha dit is NIET aprillia's eerste seizoen! Aprilia reed veel eerder als Ducati in de world superbikes nog voordat ik op de aarde rond liep. Hun hebben meer kennis van het bouwen van motoren dan menig fabrikant. En dan nog niet over kampioenschappen gesproken.

Ze hebben echter niet geklaagd over de aprilia fiets in het algemeen, maar over de tank van de aprilia. Die zou niet reglementair zijn..

"Of het tot een officiële klacht gekomen is, is nog niet bekend maar de reden van deze ophef is dat volgens geruchten monteurs van Alstare een glimp zouden hebben opgevangen van een niet reglementair brandstof systeem. Deze zou volgens het reglement identiek moeten zijn aan die van de straatversie en daar waren deze monteurs niet van overtuigd."

Bron: racesport.nl

Patrick

Crosspost

Livestream van de race nu in Qatar..
http://www.justin.tv/tvflu1

Mocht je het de volgende keer weer online willen zien. Op worldsbk.com zenden ze elke wedstrijd (ook supersport) live uit, incl. huldiging en persconferentie. Ik zit op het moment in het buitenland zonder eurosport o.i.d. dus ik ben er blij mee. Daar kan de organisatie van de motogp nog wat van leren imo. Je moet daar overal voor betalen als je wat wilt zien.

Daarnaast ga ik er vanuit dat het seizoen motogp echt niet zo spannend gaat worden als dat het nu al is bij de sbk. Wat een heerlijke wedstrijden waren dat tot nu toe. Spies is gewoon :W

opvallend knap idd!, aangezien appie snoeihard faalde om een fatsoenlijke gp machine te maken een aantal jaren terug.

sowieso schieten namen als foggy petronas enzo me nu ook direct binnen.
al met al is de sbk klasse wel knap bruut geworden zo!

Ze hebben vroeger wel met de RSV's superbike gereden toch :? volgens mij is aprilia d'r alleen een paar jaar tussenuit geweest.

En ja nu met die twins 1000cc vs ducati 1200cc is kansloos natuurlijk

Oh 8P ik dacht dat je me uitlachte....

Jij als ducati-man ! Hoe kan dat nou !

Btw is de normale 1098 en 1098S wel 1098cc.... alleen de 1098R = 1200cc

Status
Not open for further replies.