MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Ik ben een Ducati "wat zijn ze mooi en wat maken ze een toffe sound"

Geen hoeveel PK/Koppel n.e.r.d.

Voor alle liefhebbers van Moto Gp en Superbike, misschien staat er dit jaar wel wat leuks op het programma van Bavaria City Racing 2009 ;)

hopkins naar de superbikes ! ben er echt blij mee aangezien ik altijd voor hopkins ben geweest en het jammer zou vinden als hij er dit jaar niet meer bij zat

Hahaha,

Ik leef nog steeds en ben op dit moment druk aant afstuderen bij Rotterdam Racing (bavaria city racing, moscow city racing, etc). Superleuk maar helaas ook erg druk :)

Ik zag dat je een mooie motorfiets rijdt?

Om on-topic te blijven;

We (Rotterdam Racing) zijn op dit moment in gesprek met wat fabrikanten, sponsoren en teams. "Helaas" is er in het weekend van Bavaria City Racing ook een MotoGp wedstrijd. Dat zal betekenen dat we op zijn best een testteam van Yamaha naar Nederland kunnen halen. (Oeps verklap ik nu iets ;)).

Omdat de Superbikes dat weekend "vrij" zijn is de kans groot dat er wat teams langskomen.

Omdat nog niets bevestigd is en het uitkomen van dit soort informatie onderhandelingen kunnen bemoeilijken, wil ik jullie vragen om het nog stil te houden. Maarja, ik kan het jullie natuurlijk niet onthouden en vind het stiekem wel leuk om te vertellen ;)

"Let's burn some rubber in Rotterdam!!"

Marly 8P leef jij ook nog ??

Hoe is het ?

Ok! Vettt. Dan ga ik volgens keer toch maar 'ns kijken daar.
Ik heb het nog nooit gezien namelijk.

bavaria city racing is altijd vet, 2 jaar geleden in de padock gestaan.:D
Heb nog leuke foto's daarvan, onder andere van bmw williams die om half 7 de auto uitlaat en gaat afstelen. Toen mocht ik zelfs nog in die auto zitten als ik erin paste. Ging maar net:W. Was toen stukje groter als Rosberg. Heel die auto stond te schudden op die pootjes als ze een beetje gas gaven.:love:

Ontopic:
Ben benieuwd hoe Antony West het hele seizoen door komt in de SBK.
In de moto gp was het altijd een regenrijder, misschien word hij nu beter zonder alle elektronische hulpjes als het droog is.

Monster Yamaha Tech 3 is to follow in the footsteps of the Fiat Yamaha Team by erecting a wall to physically divide its two riders during the 2009 MotoGP season.

Factory Yamaha riders Valentino Rossi and Jorge Lorenzo ran a divided pit last year due to their different tyre brands, with reigning champion Rossi then requesting that the wall remains in place for this year - despite all riders now being on Bridgestone tyres.

The official reason for the Fiat Yamaha wall is so that both riders can focus on their own world title hopes, but the new Tech 3 wall seems to be in direct response to the breakdown in communication between team-mates Colin Edwards and James Toseland.

Edwards has not spoken to Toseland since the Texan's 2008 race engineer, Gary Reinders, made the winter switch to Toseland's side of the garage.

Edwards is now working with the Englishman's former crew chief Guy Coulon and has publically stated his delight at outpacing Toseland during 2009 testing.

The final 2009 pre-season test, at Jerez, takes place on Saturday and Sunday.

25571.jpg

The LCR Honda team has announced that Playboy will be its title sponsor at select events during the 2009 MotoGP season.

25558.jpg

stoner toch weer sneller als rossi.
Maar gaat wel goed komen hoor, vorig jaar ging het begin bij stoner ook geod totdat zn zelfvertrouwen weg was door een paar valpartijen.

stoner toch weer sneller als rossi.
Maar gaat wel goed komen hoor, vorig jaar ging het begin bij stoner ook geod totdat zn zelfvertrouwen weg was door een paar valpartijen.

Rossi komt pas los in in wedstrijd!:winner:

haha idd, maar stoner heeft minder fans omdat hij zijn fans geen aandacht geeft.
Rossi wint gewoon dit jaar weer, de yamaha is gewoon supergoed alleen mist hij een beetje snelheid op top.

Status
Not open for further replies.
Back