This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Dat is offficieel bevestigd?
Had het al wel verwacht daar niet van..

Zal me benieuwen wat Toseland doet , Yamaha sbk of misschien wel weer ten Kate

Spies vormt in 2010 een 'all American' line-up met met landgenoot Colin Edwards. James Toseland bewandelt aan het einde van het seizoen de tegenovergestelde weg van Spies. De Brit gaat rijden voor het Yamaha Superbike Team.

Dat dus

Denk niet dat Spies potten zal breken op de satelliet M1.

Toseland zal ondertussen wel balen
Van MotoGP terug naar WSBK scheelt je aanzienlijk in salaris... miss dat ie nog maar de helft krijgt ofzo zal me niet verbazen.

Denk niet dat Spies potten zal breken op de satelliet M1.

Toseland zal ondertussen wel balen
Van MotoGP terug naar WSBK scheelt je aanzienlijk in salaris... miss dat ie nog maar de helft krijgt ofzo zal me niet verbazen.

Maar als die dan (weer) met de top mee kan doen, heeft die miss wel meer fun, das ook wat waard.

Idd.

Denk dat Toseland het volgend jaar een stuk meer naar z'n zin zal hebben.
Zijn rijstijl past ook iets beter bij de superbikes , lekker agressief.

toch gaan er in het motogp circuit verhalen rond dat rossi toch wel weer is een keer wat anders wil. Dus ik verwacht het niet, maar het kan wel dat rossi naar ducati gaat. dan gaan alle italianen wel gek denk ik.

Rossi gaat echt wel eens op een italiaan racen.
WSBK met een Aprillia?

Alle italianen willen voor Ferrari rijden of ze nu top zijn of niet.
En dat gaat ook op voor wegrace/Ducati.

Dat zit gewoon in een italiaan.

Last edited:
Ik las een keer zo'n interview met Rossi waarin deze vraag gesteld werd, daarin had ie een hele uitleg waarom hij nooit voor Ducati zou gaan rijden.....
De rede weet ik niet meer maar het kwam er op neer dat hij het sowieso nooit zou gaan doen.

Aprilia weet ik niet.

Ik geloof werkelijk niet dat hij niet bij Ducati zou willen rijden.

Dan is het geen italiaan

Nieuwe kleuren:

[ir]http://www.yamaha-racing.com/Racing/includes/pressimages.jsp?img=http://images.yamaha-racing.com/photo/high/P20091002095505968.jpg[/ir]

*hm, plaatje laadt niet hier..... ligt dat aan mij?*

Status
Not open for further replies.