MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
dovi is wel tof vind ik... was ik in 125 en 250 wel altijd van gecharmeerd.. bruut laat remmen.. mooie lijnen en vaak winnen op die slome kk honda

ik geef Lorenzo alle eer , die mag van mij wat vaker winnen :)

pedrosa trekt het gewoon net niet..

en de ducati's , de snelste van allemaal , en nog niet winnen :X :P

snap ook niet wat die dingen @ GP moeten , beter weer terug naar de SBK's IMO...

Hoe dan ook, denk niet dat die dikzak beter kan rijden als pedrosa...Ik ben geen fan van hem ofzo, maar het is makkelijk om iemand af te zeiken.

idd ik begreep het ook niet helemaal, Lorenzo dik?? :)

*edit* even opgezocht, lorenzo weegt 55kg...maar ten opzichte van Dani Pedrosa is hij wel dik aangezien hij tussen de 45-47 kg is :+

*edit* even opgezocht, lorenzo weegt 55kg...maar ten opzichte van Dani Pedrosa is hij wel dik aangezien hij tussen de 45-47 kg is :+

:D

Nee had het over die mensen met hun t-shirts :)

bijna 10 kilo zwaarder en nog verder nog voren rijden :P

moet jou toch bekend voorkomen Pronk ;)

Simoncelli op een RSV4 ?
What the hell....

Ik heb de wedstrijd gemist vandaag, maare blijkbaar nog meer :P wie geeft uitleg ?

nou die viel dus in voor nakano.. rijdt em 2e race gewoon ff naar podium door byrne/spies/biaggi ff lomp te ownen.. geniaal toch!.. kerel kan het wel

Goede coureur idd met z'n mooie kapsel :P

Wel knap om het meteen zo goed te doen , in de eerste race zat hij er ook goed bij maar ging helaas onderuit.

Haga staat iig weer bovenaan het kampioenschap , nu maar hopen dat hij dit jaar wel een keer kampioen word :)

Ben Spies naar yamaha monster tech3 team komend seizoen. samen met edwards. Ben benieuwd. Rossi, lorenzo, stoner die aan elkaar gewaagd zijn en dan misschien spies die halfweg het seizoen er nog bij komt?

Dat is offficieel bevestigd?
Had het al wel verwacht daar niet van..

Zal me benieuwen wat Toseland doet , Yamaha sbk of misschien wel weer ten Kate :)

Dat is offficieel bevestigd?
Had het al wel verwacht daar niet van..

Zal me benieuwen wat Toseland doet , Yamaha sbk of misschien wel weer ten Kate :)

jap, officieel! ik check meestal even motogp.com daar staat het meeste nieuws het eerste op! en ik denk dat het inmiddels ook al wel op rtlgp.nl staat.
Wat verwachten jullie van komend weekend?
edit: aangezien stoner er weer bij is?

Status
Not open for further replies.
Back