Tja, dat dacht ik wel van meer superbike rijders toen ze naar de GP overstapten.... zo, dat moet wel interessant worden!
Maarja, kijk Edwards en Toseland. Die zitten in precies hetzelfde schuitje (ook op de M1) en zo spectaculair vind ik het niet allemaal.
Spies heeft vorig jaar al wel eens als wild card rijder meegedaan op een Suzuki trouwens. Toen was ie testrijder ofzo voor Suzuki, maar was ook niet zo boeiend om te zien.
In de SBK rijdt Spies wel echt de sterren van de hemel. Super vette coureur gewoon!!
Logisch dat je uiteindelijk wilt klimmen naar het hoogste niveau, maar ik zie hem nog niet Lorenzo of Rossi voorbij gaan zeg maar.
De enigen die het ver schijnen te schoppen in de MotoGP zijn coureurs die al GP's hebben gereden in de 125 en 250 lijkt het wel. Overstap van SBK naar MotoGP is tot nu toe nog niet echt succesvol geweest.
Ja ok, Hayden is 1x kampioen geweest.... maar dat was echt puur door de pech van anderen.
Laatst ook weer helemaal blij met een podiumplek, maar weer door pech van Rossi en Pedrosa.... wel lekker gillen en juichen als een klein kind
maar zo verdiend was die plek ook weer niet he...