This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
God gloeiende, dat youtube van tegenwoordig...

Ik zal eens kijken of ik vanavond zin heb om met die torrents te gaan lopen klootviolen.

Vanavond: Rossi, Pedrosa, Lorenzo.

Misschien wordt het weer zo'n race dat Pedrosa gelijk wegschiet vanaf de start en weg is voor de rest van de race.... maar beter niet.

Hoop ook van niet, dat mannetje was wel weer verschrikkelijk snel gister. Ik ben zeer benieuwd naar vanavond.

@jasper, wtf doe je om kwart 8 op? Net terug van stappen of toen al wakker?

Vanmorgen naar de motorforummegameeting geweest. Uiteraard geen reet aan, maar daarom was ik dus vroeg op...

mooie prestatie van Lorenzo

(yamaha uiteraard )

jammer voor Rossi en Pedrosa , en niet te vergeten Melandri o.a.

mooi kut circuit als je het mij vraagt ...

iig wel mooi om naar te kijken

Circuit is gewoon waardeloos. geen sfeer en waardeloos asfalt.

Helaas geen overwinning voor Pedrosa na een sterk weekend en hopelijk heeft Lorenzo dan toch zijn eergevoel terug met eindelijk een overwinning, in een direct gevecht zal hij het toch mogen afleggen tegen Rossi

volgende week helaas geen Misano voor mij want dan zit ik fijn bij de WSBK

ik vond het net lijken alsof je met slicks in de regen op het kartcircuit in emmen rijdt , dan ga je ook van bijna rechtop zomaar onderuit..

volgens mij was het asfalt daar ook spekglad oid , anders val je niet op deze manier zo onderuit.

denk ook dat er veel coureurs zijn die dit circuit volgend jaar liever niet weer zien op de kalender.

Hij reed toch vlak daarvoor erg wijd ? Over een ''vies'' stuk van de baan..... wat troep meegenomen op z'n banden, daarna iets te laat in de ankers, dus harder dan normaal --> voorwiel weg.

Geen Rossi, geen Pedrosa, geen Stoner... Lekker kut.
Pedrosa schoot er weer goed vandoor, denk dat die nog wel een voorsprongetje op had kunnen bouwen. Hopen dat de volgende wedstrijd weer wat spannender word.

Vond het wel pauper dat die commentator van RTL7 de beelden 3 sec eerder zag. Je hoorde 'm al schreeuwen terwijl op mijn beeld Rossi nog niet op z'n bek was gegaan. Normaal kijk ik ook altijd BBC, maar nu werd het op BBC3 uitgezonden, en die zit niet in het standaard pakket :L

Status
Not open for further replies.